2464
Sök

Vad är de pinsammaste ni gjort?

NissanMotorsport
17 juni 2007
Trådstartare
tjaa, som tråd-namnet lyder smile

Sleeper
3 084 Inlägg
17 juni 2007
OT men tänkte göra en sån tråd igår men orkade inte tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

1 567 Inlägg
17 juni 2007
Hmm finns ju en del...Men en av mina mest kända  bravader är när jag var en liten moppepojke och skulle skvätta ner ett par tjejer som satt  brevid en vattenpöl...Polaren fråga vem som vågade köra och sladda så tjejerna blev blöta..Ja svarade JAG och tog hans fina MT-5:a tog sats och körde  i ca 20km/h skulle sladda så där coolt typ en 180 i vattenpölen...Men välte och la mig ner i vattenpölen med moppen över mig ;(

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

:]
469 Inlägg
17 juni 2007
940R skrev:
Hmm finns ju en del...Men en av mina mest kända  bravader är när jag var en liten moppepojke och skulle skvätta ner ett par tjejer som satt  brevid en vattenpöl...Polaren fråga vem som vågade köra och sladda så tjejerna blev blöta..Ja svarade JAG och tog hans fina MT-5:a tog sats och körde  i ca 20km/h skulle sladda så där coolt typ en 180 i vattenpölen...Men välte och la mig ner i vattenpölen med moppen över mig ;(

AHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA lol lol lol lol

84 Inlägg
17 juni 2007
jag gjorde nåt liknande. jag skulle köra min gamla mt-5 till farsans jobb i rusningstrafiken och då skulle jag slänga ut bakänden och dra spinn runt rondelen och då bällade jag så det blev en lång kö med bilar.
Senast redigerat av 1303s-74 (17 juni 2007)

NissanMotorsport
18 juni 2007
Trådstartare
Skriv på big_smile

9 Inlägg
18 juni 2007
ja ett av de dummaste är nog de jag har på video på min sida smile

1 297 Inlägg
18 juni 2007
lingvarn haha herregud smile Fast det såg ut som att polarn din missade. Det går säkert att bryta den! Ny video tack! smile

- De är jag de.
354 Inlägg
18 juni 2007
Va hos en kompis o kolla film en kväll/natt, o jag var rätt trött, när filmen var slut skulle jag fråga en som bor nära mej om hon ville ha skjuts hem (visste ju inte hur kom hem lixom) och då sa jag:
-ska du med hem?
Varpå alla börja asgarva (vi var väll 10 pers kanske). Fy fan de va pinsamt kan jag säga tongue
Senast redigerat av Killr0y_swe (18 juni 2007)

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1

820 Inlägg
18 juni 2007
Trådskaparn börjar... hähä

Beyond Godlike
146 Inlägg
18 juni 2007
För många år sedan....

Ställde ner en väska full med alkohol vid en busskur, för polisen rände runt den aktuella festen. Hämtade väskan när allt hade lugnat ner sig och gick hem med tjejen. Kommer hem till henne och ställer ner väskan i en fotölj och sen slänger jag mig i sängen. Efter nån minut tycker jag att det luktar jäkligt mysko i hennes rum. Tjejen var på toa så jag reser på mig för att eventuellt lokalisera vad det är som luktar. Det visade sig att jag hade ställt väskan i en redig hundskit! Så jag hade fått hundskit på byxorna som jag sen legat med i hennes säng... & väskan i fotöljen.... Öööö. Det var skit överallt.

Dom säger det!

Bobo
18 juni 2007
Trådstartare
Jag var på en restaurang i Italien och gick på toa, jag hittade ingen spolknapp letade över allt, sedan hittade jag en spak som jag drog i, jag blev väldigt blöt när jag drog i den, visade sig att det var en dush där också, helt sjukt men säkert normalt där, var väl lite svårt att förklara varför jag var så blöt när jag kom ut från toan.

Gödseldräng
4 529 Inlägg
18 juni 2007
1 på gamla moppe tiden hade en vråltrimmad dt-50 och skulle styla lite för några tjejer skulle bromsa gasa och med ställ genom rondell med ett land i mitten fick punktering mitt i och flög med huvuet rakt ner i en rosenbuske hmm

2 körde epa skulle slada lite på vintern (understyd sak) fick aldrig upp några ställ och drag handbroms i en 90 graders kurva och hade ju saltat dagen innan tänkte ju inte jag på var halt i början men slutade va halt mitt i kurvan fick sladd och grepp mitt i kurvan rullade jätte sakta 1 varv och landade på hjulen igen var nog det pinsammaste jag gort var en massa folk och såg det me hmm

Örebroare i exil
970 Inlägg
18 juni 2007
Satt på McDonalds i Helsingfors och drömde om en riktigt söt tjej som stod i kassan. Tog upp drickan medans jag satt där och förmodligen råglodde på henne. Ser att hon tittar tillbaks på mig och börjar skratta lite. Då upptäckte jag att jag lyckats spilla ut det mesta av drickan över mig själv. Hon kom fram till mig och frågade om jag ville ha påfyllning, men jag lyckades inte få fram nåt vettigt svar utan reste mig bara och gick.

Det är nog det pinsammaste jag utsatt mig för.

Hej FRA!

132 Inlägg
18 juni 2007
Roadtrip för två år sen och vi hamnade på ett McDonalds för att äta frukost. Jag var skitkass i magen så jag var tvungen att gå och och skita. Polarna satt ute i restaurangen och började käka och jag påbörjade mina aktiviteter. Det visade sig att jag var kassare i magen än vad jag trodde och det gick inte att hålla tillbaka. Det lät som fan inne på toaletten och samtidigt hörde jag att det bildades en kö utanför. Som sagt...det gick inte att hålla tillbaka och folkmassan utanför börjar fnittra och garva. Jag ville verkligen inte gå ut sen, men dom tänkte till och lämnade scenen. Hade inte heller velat gå in efter mig.

När jag till slut var klar så gick det naturligtvis inte att spola och paniken spred sig. "Va faaaan!!". Svetten började rinna, men jag kunde inte höra någon utanför så jag chansade och öppnade dörren. Gästerna hade gått och jag skyndar mig ut i restaurangen. Försöker göra mig så osynlig som möjligt, men inser att det var förgäves. Alla stirrar på mig och mina polare satt bara och garvade. Dom hade hört det ända ut i restaurangen och skammen gick inte att undvika. Frukosten var därmed över och oavsett om dom var klara eller inte så var det däckskrik därifrån som gällde.

- De är jag de.
354 Inlägg
18 juni 2007
http://www.<förbjuden referens>.se/out.php?id=4442
Inte jag tongue Men fyfan va elak hans kompis är tongue

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1

V8 Twin Turbo
123 Inlägg
18 juni 2007
#16 haha garvade rätt hårt när jag läste! ;P

Sleeper
3 084 Inlägg
18 juni 2007
Killr0y_swe skrev:

AJ!! kramp i magen XD

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

304 Inlägg
18 juni 2007
Killr0y_swe skrev:

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Jag tror jag dör

65 Inlägg
18 juni 2007
_Kekke_ skrev:
Satt på McDonalds i Helsingfors och drömde om en riktigt söt tjej som stod i kassan. Tog upp drickan medans jag satt där och förmodligen råglodde på henne. Ser att hon tittar tillbaks på mig och börjar skratta lite. Då upptäckte jag att jag lyckats spilla ut det mesta av drickan över mig själv. Hon kom fram till mig och frågade om jag ville ha påfyllning, men jag lyckades inte få fram nåt vettigt svar utan reste mig bara och gick.

Det är nog det pinsammaste jag utsatt mig för.

Början till en romans ju tongue

Nissan Skyline R33 GT-R
I sammarbete med:
WWW.ADVAN.SE - APP - Officiell återförsäljare av produkter från Rays wheels, Top Secret och Robson!

Sök