ja, dagen börjar bra, det är fint väder efter några dager me regna och moln. dom dagarna har även vart jobbiga med massa problem och bråk hela dagarna. men idag, fint väder och allt, jag och två tjejkompisar drar oss ut till Saltholmen för att ligga på bryggan och umgås och dricka öl. och då ska jag visa en bild på Amazonen för den ena tjejen som inte sett den än. sen ska ja lägga ner mobilen i jackan, och ska sedan flytta på jackan ner i en påse så att inget ramlar ut... försent. mobilen hade missat fickan och allt vi hör är ett "plupp"... när jag se inser at de e mobilen får man ju lite panik. springer bort och frågar en båt ägare vad det är för botten och hur djupt det är, aa, tack för den. det är 2,5 meter djupt och dy botten, allt som ramlar ner liksom glider ner så man inte kan se de...
så min mobil med viktiga nr till personer och allt är borta köpte mobilen för 2500 för ca 2 månader sen.. så just nu e ja deprimerad... inte så allvarligt igentligen. men det är tomt att inte ha en mobil och alla nr till polare och allt är borta
This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
ja, dagen börjar bra, det är fint väder efter några dager me regna och moln. dom dagarna har även vart jobbiga med massa problem och bråk hela dagarna. men idag, fint väder och allt, jag och två tjejkompisar drar oss ut till Saltholmen för att ligga på bryggan och umgås och dricka öl. och då ska jag visa en bild på Amazonen för den ena tjejen som inte sett den än. sen ska ja lägga ner mobilen i jackan, och ska sedan flytta på jackan ner i en påse så att inget ramlar ut... försent. mobilen hade missat fickan och allt vi hör är ett "plupp"... när jag se inser at de e mobilen får man ju lite panik. springer bort och frågar en båt ägare vad det är för botten och hur djupt det är, aa, tack för den. det är 2,5 meter djupt och dy botten, allt som ramlar ner liksom glider ner så man inte kan se de...
så min mobil med viktiga nr till personer och allt är borta köpte mobilen för 2500 för ca 2 månader sen.. så just nu e ja deprimerad... inte så allvarligt igentligen. men det är tomt att inte ha en mobil och alla nr till polare och allt är borta
suck halva ens liv ju som gick till spillo där. är det en nokia så är det ju bara att hämta upp den igen ju
suck halva ens liv ju som gick till spillo där. är det en nokia så är det ju bara att hämta upp den igen ju
ja precis.. var det en sony ericsson så gick den förmodligen sönder innan den träffade vattnet
There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
Ring till den så kanske det bubblar därnere.. hehe Lyckades själv tappamin telefon i en sluss *göta kanal* men kunde komma ner ofå tag på den. Lade den på tork ett dygn (särplockad så långt det gick) så funka den klockrent sen. Men om man tappat den i eller fått saltvatten på telefon bör man noggrannt skölja den i sötvatten snarast..
ja precis.. var det en sony ericsson så gick den förmodligen sönder innan den träffade vattnet
nu är du elak det var en eriksson.. och vad jag vet så ligger den kvar men såå bra e ja inte heller på att hämta saker på 3 meter djup.. sen finns det rist att det typ var tång/sjögräs och det är vidirigt men men, mamma tyckte synd om mig när ja sa de så hon skulle köpa en ny för den summan ja betalade för mobilen så... men men bar tråkigt.. gillade ju min lilla röda ;D
This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Det är surt värre när såpas viktiga grejjer försvinner bara sådär! Men det är ju fint att du får en ny mobil ialla fall!
En polare badade med sin mobil (Sony ericsson) i fickan och efter det gick den inte att stänga av men han tog isär den och lät den torka i ett par dagar så nu fungerar den precis som innan. Nu har ju din legat ett tag i plurret så den är nog ioförsig ganska död! Men sim-kortet skulle ju gå att rädda om du lyckas övertala någon att hoppa i efter den (3 meter är ju lugnt att dyga)!
mobilar som blivit badade funkar oftast om man låter dom torka ordentligt. men det brukar ändå sluta med att det börjar ärga i mobilen och det börjar glapp odyl.
om du är i behov av nummren är det väl bara be nån polare som inte är lika rädd försjögräset att dyka ner och söka? det jobbiga är att då det är dy botten så blir allt vatten brunt direkt du rör dig i närheten av botten typ.
Sök på hennes namn så får du läsa mycket roligt! hennes "gangster" pojkvän fick i henne att hon skulle få en mclaeren f1 o hon trodde på de till 100 hehe
Undrar om hon ens tappat mobilen eller ifall hon bara vill ha ännu mer uppmärksamhet?
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
men oj.. du kan ju alltid sälja bilen och köpa "några" nya
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!