Angel Eyes

deedje
23 juni 2007 · 21 Inlägg

Hejsan, Sett lite inlägg om Angel Eyes på olika bilmodeller. Någon som vet vars man kan finna dessa lite billigare till Audi A4 95a?

MVH
Daniel

BMW 330 CI (2002)
deedje
23 juni 2007 · 21 Inlägg

Hej, hittade en sida. Om ni kollar på min bil så har jag Lexus baklyktorna LEX100.
Tänkte köpa nya framlyktor också, vilken modell tror ni blir bäst av dessa?

http://www.stylingshopen.com/?p=product … ategory=69

Vilken som passar bäst.

MVH
D.G.

BMW 330 CI (2002)
Mäki Långsam Perfektionist
23 juni 2007 · 4 800 Inlägg

Vilken färg har du tänkt dig? Du ska ju självklart ha samma färg fram och bak.
Sen får du ju fråga dig själv om du vill ha svart eller krom smile
Du får inte lysena nå billigare än vad dom finns för på den sidan, jag har letat som en dåre förut hehe smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Patte_88 The Vikingrocker
26 juni 2007 · 53 Inlägg

Jag köpte mina angel eyes på den tyska delen av ebay, se bara till att det är ett företag du köper av, mina kom från kfzteile, inga problem med dem, du kommer undan med minst halva priset jämfört med här i sverige och då räknar jag även in frakten från tyskland och inte frakten från något företag här! Som sagt rekommenderar iaf den firman.

Sorgen brinner i hans bröst, segerns sötma ger ej tröst. Liv han ger och liv han tar, skuld till döden allt han har. (Hel - Valkyriors Dom)
Mäki Långsam Perfektionist
26 juni 2007 · 4 800 Inlägg

Patte_88 skrev:
Jag köpte mina angel eyes på den tyska delen av ebay, se bara till att det är ett företag du köper av, mina kom från kfzteile, inga problem med dem, du kommer undan med minst halva priset jämfört med här i sverige och då räknar jag även in frakten från tyskland och inte frakten från något företag här! Som sagt rekommenderar iaf den firman.

Hur är det när man handlar från tyksland? Är det nå tull eller liknande man ska räkna med? moms? eller är det bara pris och frakt? smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang