har ochså funderat på vilken bil jag ska ha efter 200:an. har länge kollat omkring på bilar, låg mellan en mitsubishi 3000gt och en nissan 300zx. kom fram till at jag ska skaffa en 300zx efter denna bil
har ochså funderat på vilken bil jag ska ha efter 200:an. har länge kollat omkring på bilar, låg mellan en mitsubishi 3000gt och en nissan 300zx. kom fram till at jag ska skaffa en 300zx efter denna bil
jag ha svårt att välja men eftersom jag går myckt på design å vad man får så ligger min framtida bil mellan:
1. Opel GT 2. Toyota Hilux 3. Celica cab (T20)
Än e de dessa bilar som e i min skalle å härjar haha fast celica cab vet jag inte om jag ska ta än hm eftersom jag redan hatt en sån celca så e de ju lite tråkigt att köra samma igen så.. de e no mest mellan gt och hilux hihi....få la ta båda hahaha
Ja, om tio år hoppas jag att jag fortfarande glider runt i min "kråmpråm" som då är skattebefriad. Är inte så intresserad av alla dessa elektronikstyrda nya motorer som endast kan repareras på verkstäder.
Nee jag är sugen på en VW splittbuss i riktigt surfstuk. Men givetvis med Porscheturbo och väghållning. Annars vore en Impala 63:a med hydrauler och kedjeratt inga fel.. Fast först så ska Camaron ut på vägen.
saab 9000 cs aero, og 93 aero, og 95 aero, japanskt ex skyline 350z/300zx, amerikanska muskler som glidare, ex hemi/corvette stingray, dodge charger. m.m
Blir en Toyota Supra inom 1-3 års tid beroende lite på ekonomin och hur det blir med utbildning och jobb, men annars så någon gång i mitt liv så ska jag ha en Ford GT
Skoda pic-up eller caddy står högst på önskelistan så man kan ha asmycket skrot och bra att ha grejjor med sig. Ska givetvis va en diesel för miljöns skull.
Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt
En A8 diesel eller en Merca CLS som nästa bil tror jag...sen vill jag ha en porsche GT3, en stor jänkepickis med duramaxdiesel och en gammal Charger ocksa fast jag lär hitta pa ett ngt mer välbetalt jobb och skaffa ett större garage först eller kanske lotto är lösningen
letar för fullt efter en impreza gt så de kan bli köp när bara rätt dyker upp. framtidsplaner är att nån gång att ha råd o äga en porsche 911 men de e som sagt om en lång framtid
Mitt framtida bilägande ser något splittrat ut, ungefär såhär ser det ut i dagsläget:
1. Audi A5 3.2 quattro (sambo, hund) 2. Audi A6 avant 3.2 quattro (sambo, dotter som vägrar flytta hemifrån och hund 3. Audi RS6 avant (om jag separerar från sambon, dvs jag och hunden)
Har ekonomi för någon av dem, och en sambo som inte har körkort (hurra) dock finns starka planer på att att flytta in till stan (Stock) igen inom några år.
Svår fråga. Om man skulle hitta en häftig bil (supra v-styrd 6spd, evo, m3, m5 e39) som skulle vilja byta mot en STi skulle jag nog göra det och även lägga pengar emellan. Men en Porsche 996 turbo ska man nog ha inom ~3 år. Hoppas jag. :]