_fillan_ skrev:
Inkster skrev:
_fillan_ skrev:
tack så mycket ! lådan ska byggas ny, denna är totalt felbyggd och gjort´d i för tunnt material ( spruckit 2 ggr ) ...spelade 139,8db idag med orginal högtalare + baslådan

okej. jo kan ju förstå varför lådan spruckit (med 2st L7:or som drivs av sinus live stegen)
har själv börjat få byggabstinens.. (frågan är bara hur mycket jag orkar lägga ner) går iaf för tillfället att införskaffa ett sinus live A150 (tar det bit för bit) verkar vara trevliga steg.. (det som för tillfället stör mig är bara att den bas jag har nu är tillräcklig för att jag skall bli tokig på min backspegel som gillar att skallra)
men, men får se hur jag gör

sinus steg är faktiskt riktigt bra för det priset

har också problem med min backspegel, fast plus sidospeglar o dörrhandtag o baklucka också

ett jäävla levande ! men kul när det spelar

visst det är rätt kul då och då när det vibbrar, men fan börjar irritera mig "för" mkt nu.. (ska nog skaffa en personlig assistent som håller i spegeln åt mig 24/7

)
*sen vettefan, börjar tro att jag skallrat loss något... (det skorrar lite smått när man skruvar ner musiken, antagligen något clips som släppt eller liknande)

Jag kommer bara ihåg saker som är viktiga, Eller var det saker som som är oviktiga?