4132
Sök

nya bilder på "" The BaseMaker ""

med lem
1 925 Inlägg
30 juni 2007
Trådstartare
här kommer lite fina kort på pärlan smile säg gärna vad ni tycker smile gärna vad man kan förbättra o så smile

http://www.garaget.org/archive/21140/51958/51958-497121.jpg

http://www.garaget.org/archive/21140/51958/51958-497123.jpg

http://www.garaget.org/archive/21140/51958/51958-497126.jpg

http://i18.tinypic.com/5yrg5ro.jpg

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

Fartsyndare/Musik-narkoman
199 Inlägg
30 juni 2007
ser riktigt trevligt ut smile (lådan blev lite roligare när den blev klädd) har inga synpunkter för förbättringar på rak arm

Jag kommer bara ihåg saker som är viktiga, Eller var det saker som som är oviktiga?

med lem
1 925 Inlägg
30 juni 2007
Trådstartare
Inkster skrev:
ser riktigt trevligt ut smile (lådan blev lite roligare när den blev klädd) har inga synpunkter för förbättringar på rak arm

tack så mycket ! lådan ska byggas ny, denna är totalt felbyggd och gjort´d i för tunnt material ( spruckit 2 ggr ) ...spelade 139,8db idag med orginal högtalare + baslådan smile

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
30 juni 2007
Öh... Vart sätter man hunden...? wink

Nej, men det där ser väl fint ut. Men jag behöver skuffen, kan inte fylla den med sånt där! Så jag överlåter åt andra att leka med ljudinstallationer... smile

// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

199 Inlägg
30 juni 2007
_fillan_ skrev:
Inkster skrev:

tack så mycket ! lådan ska byggas ny, denna är totalt felbyggd och gjort´d i för tunnt material ( spruckit 2 ggr ) ...spelade 139,8db idag med orginal högtalare + baslådan smile

okej. jo kan ju förstå varför lådan spruckit (med 2st L7:or som drivs av sinus live stegen)

har själv börjat få byggabstinens.. (frågan är bara hur mycket jag orkar lägga ner) går iaf för tillfället att införskaffa ett sinus live A150 (tar det bit för bit) verkar vara trevliga steg.. (det som för tillfället stör mig är bara att den bas jag har nu är tillräcklig för att jag skall bli tokig på min backspegel som gillar att skallra) sad

men, men får se hur jag gör tongue

Jag kommer bara ihåg saker som är viktiga, Eller var det saker som som är oviktiga?

med lem
1 925 Inlägg
30 juni 2007
Trådstartare
Inkster skrev:
_fillan_ skrev:
Inkster skrev:

okej. jo kan ju förstå varför lådan spruckit (med 2st L7:or som drivs av sinus live stegen)

har själv börjat få byggabstinens.. (frågan är bara hur mycket jag orkar lägga ner) går iaf för tillfället att införskaffa ett sinus live A150 (tar det bit för bit) verkar vara trevliga steg.. (det som för tillfället stör mig är bara att den bas jag har nu är tillräcklig för att jag skall bli tokig på min backspegel som gillar att skallra) sad

sinus steg är faktiskt riktigt bra för det priset  smile har också problem med min backspegel, fast plus sidospeglar o dörrhandtag o baklucka också sad ett jäävla levande ! men kul när det spelar big_smile

271 Inlägg
30 juni 2007
Såg skit fint ut. Men du borde tona bakrutan så inte det syns lika mycket så ingen snor grejerna det vore ju tråkigt roll

199 Inlägg
1 juli 2007
_fillan_ skrev:
Inkster skrev:
_fillan_ skrev:

sinus steg är faktiskt riktigt bra för det priset  smile har också problem med min backspegel, fast plus sidospeglar o dörrhandtag o baklucka också sad ett jäävla levande ! men kul när det spelar big_smile

visst det är rätt kul då och då när det vibbrar, men fan börjar irritera mig "för" mkt nu.. (ska nog skaffa en personlig assistent som håller i spegeln åt mig 24/7 big_smile)

*sen vettefan, börjar tro att jag skallrat loss något... (det skorrar lite smått när man skruvar ner musiken, antagligen något clips som släppt eller liknande) big_smile

Yellow bug!
1 640 Inlägg
4 juli 2007
Haha, inte för att tyget du klätt baslådan i passar in, men visst, det har sin charm! wink

Fast hade inte konstläder eller nåt annat vart snyggare? roll

Har du några filmer på det där ljudet? smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

med lem
1 925 Inlägg
4 juli 2007
Trådstartare
Edil_ skrev:
Haha, inte för att tyget du klätt baslådan i passar in, men visst, det har sin charm! wink

Fast hade inte konstläder eller nåt annat vart snyggare? roll

Har du några filmer på det där ljudet? smile

slängde ihop det kvällen innan jag skulle tävla bara smile var det enda som fanns typ tongue 

ny låda ska byggas i helgen för att uppnå mer db o den nya lådan ska kläs med filt tug som ser ut som övriga bagaget smile

har en film men ljudet funkade itne på den så ska filma nytt, fast med riktig videokamera smile

Sök