Pimp My Ride favorit

Ruuska_
17 juli 2008 · 474 Inlägg

störst tv i bilen vinner, på andra plats kommer han med flest dvdskärmar i bilen, även under bilen är bra att ha en ifall man skulle bli påkörd, på tredjeplatsen hittar vi dom med fina vitvaru prylar i såsom grönsaksmaskiner,tvättmaskiner och centrifugerare

Volvo S60 2.5T AWD
BMW 320D (2011)
niclas_swe bitter besserwisser
17 juli 2008 · 644 Inlägg

bmx skrev:
haha,ja tror folket är lite avensjuk nu ja tongue
klagar på att dom har för mkt mm!bara för att inte ni har de tongue
ja hadde inte klagat om ja lämmnade in min bil där iaf smile

kan ju säga att om de hade gjort så med min bil så hade jag krängt av den fortast möjligt..
jag vill ha en funktionsduglig bil

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA
luunggan
17 juli 2008 · 956 Inlägg

bmx skrev:
haha,ja tror folket är lite avensjuk nu ja tongue
klagar på att dom har för mkt mm!bara för att inte ni har de tongue
ja hadde inte klagat om ja lämmnade in min bil där iaf smile

Men det är väl ganska självklart, inte ens dom kan göra din bil värre än vad den redan är tongue

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas
Niklas1987 NO
17 juli 2008 · 2 182 Inlägg

När de byggde om Impalan åt trollkarlen, de satte i en diesel i smile tyvärr så krascha jue ägarn bilen nån dag efter han fått tebaks den

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Felax
17 juli 2008 · 1 963 Inlägg

bmx skrev:
haha,ja tror folket är lite avensjuk nu ja tongue
klagar på att dom har för mkt mm!bara för att inte ni har de tongue
ja hadde inte klagat om ja lämmnade in min bil där iaf smile

hahahahahahah skulle aldrig lämna bort min bil till att bli stylad o väga 2000kg samt bli ful..

Men are not born - Men are made
supermikaela
17 juli 2008 ·

Impalan hade ju 800 hk och 1895 nm. Det duger.

Senast redigerat av supermikaela (17 juli 2008)

_Bmw_Power_ Bmw Entusiast
18 juli 2008 · 110 Inlägg

skulle gärna velat se ett avsnitt på e30 dom gjorde om har fan ej hittat den. Eller bilder skulle fast duga

BMW E30 328i "M52B28" (1985)
Volvo Amazon Custom "B20 powered by Weber" (1965)
BMW E30 328 Touring "M52B28 Turbo" (1990)
ErikJohansson
18 juli 2008 · 174 Inlägg

haha någon som såg kvällens avsnitt? gjorde om en hund frisörs van, vart as fet på utsidan, men hade  ju som vanligt massa strunt i där bak, sen en jävla brödrost fast för korvar och korvbröd i mittkonsolen !?!?!??!

CarpeDiem German Engineering
18 juli 2008 · 9 083 Inlägg

Min favorit avsnitt av Pimp My Ride ær nær de byggde Honda Civic med aluvinge och lambo-dorrar smile Den blev rætt snygg smile Jag gillade fælgarna också smile

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
svinok666 Avstängd
18 juli 2008 · 61 Inlägg

blääääää värdelöst program......... overhaulin e mycket mycket bättre

txi
18 juli 2008 · 264 Inlägg

_Bmw_Power_ skrev:
skulle gärna velat se ett avsnitt på e30 dom gjorde om har fan ej hittat den. Eller bilder skulle fast duga

kan det vara denna:
http://img452.imageshack.us/img452/3241 … 1qe.th.jpg

hoppas länken funkar, kan ej kolla då jag sitt på jobbet å "strömmande media" är spärrad.



hittade även denna, finns en massa avsnitt utskriva på sidan, nästan längst ner i season lista.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pimp_My_Ride

Tiger1978 Fattig student
18 juli 2008 · 1 282 Inlägg

_Bmw_Power_ skrev:
skulle gärna velat se ett avsnitt på e30 dom gjorde om har fan ej hittat den. Eller bilder skulle fast duga

Den var till salu för ett tag sen i en engelsk biltidning.. ska kolla om jag kan rota fram den här hemma cool

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
Volkswagen Scirocco gt2 "Hulken" (1992)
Mollllgan
18 juli 2008 ·

Den pinsammaste jag sett och den sista med dessutom var nog fan när dem byggde om en bil Och han/hon sa att det hade varit en björn inne i bilen och käkat på inredningen osv osv *Bullshit*
Men iaf då byggde dem nån kanon från avgassystemet som kunde skjuta ut köttbitar och woops inga björnar i bilen...

Så detta pinsamma program kan ju bara gräva ner sig..

Overhaulin FTW

dabby född blåvit
18 juli 2008 · 624 Inlägg

Har nog bara sett ett enda program som vart någorlunda ok. En tjej hade så röten bil att de köpte en flong ny Mustang istället och pimpade lite. Typ silver stripes i lacken och sånt.
En brutalt stor majoritet av programmen är sån jäkla skit att man blir arg av att titta.


Nä spana in Overhaulin istället, där snackar vi riktiga bilar och framför allt riktigt utförda jobb!

dabby född blåvit
18 juli 2008 · 624 Inlägg

Ruuska_ skrev:
störst tv i bilen vinner, på andra plats kommer han med flest dvdskärmar i bilen, även under bilen är bra att ha en ifall man skulle bli påkörd, på tredjeplatsen hittar vi dom med fina vitvaru prylar i såsom grönsaksmaskiner,tvättmaskiner och centrifugerare

Glöm inte skärmar i stänkskydden!
Och såklart MÅSTE man ha skärmar i strålkastarna!!

roxe Jesus didn´† Tap
18 juli 2008 · 1 146 Inlägg

Dom överdriver så sjukt mycket.. I Overhaulin gör dom däremot alltid grymma bilar som fan.. Skulle vilja ha varenda än.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
Epitaph
18 juli 2008 · 835 Inlägg

Undra hur många som är stulna/sålda. Det tar ju emot när typ en snubbe/tjej får en fräch bil med 19" chromade fälgar för 30k när deras fälgar innan var HELT sönderskrapade och bilen var sönderbucklad. Tror inte många är helt i det skicket de var i när programmet filmades smile

xorox_88 Smack that ass!!
18 juli 2008 · 2 953 Inlägg

Niklas1987 skrev:
När de byggde om Impalan åt trollkarlen, de satte i en diesel i smile tyvärr så krascha jue ägarn bilen nån dag efter han fått tebaks den

de va ju på hemvägen efter han hämtat den de är väll därför man inte fick se när han kom hem å visade polarana bilen

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang