5786
Sök

Efterlyser Folkrace info

klabbarpan
3 041 Inlägg
1 juli 2007
Trådstartare
Jag och en polare har bestämmt oss för att ge oss på folkracingen big_smile Vad vi söker efter är information angående licensen samt om någon eventuellt har en folkracing bil stående som de vill sälja?

Svar mottages med stor tacksamhet ^^

Benna over and out!

228 Inlägg
1 juli 2007
nixon89 skrev:
Jag och en polare har bestämmt oss för att ge oss på folkracingen big_smile Vad vi söker efter är information angående licensen samt om någon eventuellt har en folkracing bil stående som de vill sälja?

Benna over and out!

gå in på www.folkrace.nu  där kan ni fråga efter närmaste kurs osv osv .. smile ... Finns en del folkracebilar tsalu på blocket.. men de bästa e o va på en tävling o lägga på den, då man ser om den går bra eller inte..

Man schulle kansche scjhöpa sig en schaab ;)

klabbarpan
3 041 Inlägg
1 juli 2007
Trådstartare
Racing_ skrev:
nixon89 skrev:

Benna over and out!

gå in på www.folkrace.nu  där kan ni fråga efter närmaste kurs osv osv .. smile ... Finns en del folkracebilar tsalu på blocket.. men de bästa e o va på en tävling o lägga på den, då man ser om den går bra eller inte..

Tack så mycket för ditt inlägg Racing_ gav mig den info som jag behövde big_smile

Mjo vet, har varit på ett race nu i två dagar har sett snabba bilar rasa, till stora förtret..

men vi siktar på att komma igång asap, senast till nästa säsong. trailern är redan klar, däckspons finnes det med, och reservdelar är löst big_smile bara bilen som fatas och skydd då. stol och bälta finnes det med förresten big_smile

228 Inlägg
1 juli 2007
nixon89 skrev:
Racing_ skrev:
nixon89 skrev:

Benna over and out!

Tack så mycket för ditt inlägg Racing_ gav mig den info som jag behövde big_smile

Mjo vet, har varit på ett race nu i två dagar har sett snabba bilar rasa, till stora förtret..

men vi siktar på att komma igång asap, senast till nästa säsong. trailern är redan klar, däckspons finnes det med, och reservdelar är löst big_smile bara bilen som fatas och skydd då. stol och bälta finnes det med förresten big_smile

Det mesta går att renovera till inte alls stora kostnader smile en saab t.e.x går på ca 900 att renovera smile

Colaberoende
1 219 Inlägg
1 juli 2007
Kompisen ska ner och köra på Gotland snart med rätt så dyra saker under huven.
Detta pg.a att dom flesta lägger ner mycket pengar på sina bilar på gotland och bilarna brukar stanna på ön.

Du kanske skulle åka dit och leta bil. Du får garanterat mycket för pengarna.

/Ena
Senast redigerat av Ena (1 juli 2007)

228 Inlägg
1 juli 2007
Åk te motala festivalen v29.. finns mycket potenta bilar där.. eller Vimmerby v28 smile

klabbarpan
3 041 Inlägg
2 juli 2007
Trådstartare
Racing_ skrev:
Åk te motala festivalen v29.. finns mycket potenta bilar där.. eller Vimmerby v28 smile

Ja varför inte? satt och letade lite på olika sidor igår och hittade ny byggda bilar, fast vissa hadde inga motorer /växellådor

får la se hur jag gör. tack för alla svar

3 714 Inlägg
9 juli 2007
åk på stora tävlingar å lägg bud på dom som går gött och är nybyggda annars kan man få vilken skit som helst

å saab 99 lr en micra med 9000 motor är väl helt ok å köra med

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Sök