5117
Sök

Det mest drastiska ni har gjort?

FreddeK
2 juli 2007
Trådstartare
Hej jag ska säga upp mig från ett fast jobb som jag haft i tio år och byta stad. Det nya jobbet är en provanställning så jag byter ner mig ordentligt var det gäller lön och säkerhet men vafasiken man lever bara en gång så det är dags för något nytt! Inga vänner i staden jag ska flytta till heller men förhoppningsvis löser sig det, känns riktigt sjukt om jag ska vara ärlig och flyttlasset går 11 augusti.

Så har ni gjort något liknande eller något annan drastisk förändring i livet som påverkat er som ni vill dela med er av??

Mvh Fredde

401 Inlägg
2 juli 2007
låter drastiskt det där, hoppas de går bra o lycka till i nya stan smile

hmm själv kan jag inte komma på något drastiskt jag gjort:P

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
2 juli 2007
jag sa upp mig på impuls i mars tyvärr går jag fortfarande arbetslös men hoppas på att få jobb snart för nu klättrar jag på väggarna

FreddeK
2 juli 2007
Trådstartare
c0nne skrev:
låter drastiskt det där, hoppas de går bra o lycka till i nya stan smile

hmm själv kan jag inte komma på något drastiskt jag gjort:P

Haha jag darrar som ett asplöv kan jag meddela..haha

tack så mycket!

2 230 Inlägg
2 juli 2007
jag gjorde ju det, fick ju jobb hära i sveg å kände inte en kotte hära.. men har halv nära hem iaf (10mil) men de gick bra ändå det hära, tog inte lång tid alls innan man lärde känna nya folket:P å sen känner ju ingen en så då kan man ju göra vad som helst utan att det ska vara pinsamnt:P ehehe:) lycka till med nya jobbet

så kan det vara då det inte blev som det skulle

FreddeK
2 juli 2007
Trådstartare
Rojpen skrev:
jag gjorde ju det, fick ju jobb hära i sveg å kände inte en kotte hära.. men har halv nära hem iaf (10mil) men de gick bra ändå det hära, tog inte lång tid alls innan man lärde känna nya folket:P å sen känner ju ingen en så då kan man ju göra vad som helst utan att det ska vara pinsamnt:P ehehe:) lycka till med nya jobbet

haha jo jag kan ju svina ner hela staden ju.haha

tack ska du ha!

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
2 juli 2007
Wtf.. lämnar du Volvo bara sådär?

FreddeK
2 juli 2007
Trådstartare
pUs skrev:
Wtf.. lämnar du Volvo bara sådär?

japp jag har inget mer att hämta här längre! Fast det är ett annat volvojobb så det blir inte så mycket skillnad=)

Dags att erövra en ny stad och bryta mönster! Inte så kul att stå still och stampa på samma platta resten av livet!

Sök