Efter att gått arbetslös i cirka tre månader då jag sa upp mig på ren impuls när jag blev sur på förra chefen så har jag äntligen fått ett nytt jobb.
Det har vart ett helvete att vart arbetslös fick ut cirka 6500 i akassa och bara bilen har slukat 4000 av dom varje månad vilket gör att jag levt som en uteliggare och allt har bara vart skit och jag har vart väldigt deprimerad vissa dagar men nu är jag så glad så jag svävar på molnen. Längtar tills första dagen på nya jobbet
Vet hur det är. Hade inget jobb. Jag och tjejen gick isär när jag sa upp min lägenhet. Var helt plötsligt bostadslös (fast hade uppsägningstiden att bo kvar. Tjejen kom tillbaka till mig. Vi flyttade ihop i en ny lägenhet. I samma veva som vi flyttar blir jag kallad till anställningsintervju (på ett arbete jag inte ens sökt) och nu jobbar jag heltid på ericsson i Borås.
Bara att gratulera och hoppas du trivs på nya jobbet.
Vet hur det är. Hade inget jobb. Jag och tjejen gick isär när jag sa upp min lägenhet. Var helt plötsligt bostadslös (fast hade uppsägningstiden att bo kvar. Tjejen kom tillbaka till mig. Vi flyttade ihop i en ny lägenhet. I samma veva som vi flyttar blir jag kallad till anställningsintervju (på ett arbete jag inte ens sökt) och nu jobbar jag heltid på ericsson i Borås.
Bara att gratulera och hoppas du trivs på nya jobbet.
/Ena
jag å flickvännen gjorde också slut veckan innan jag blev av med jobbet så det var extra tungt ett tag där. ---