Masaru skrev:
Gör de säkert efter 150k trim. Liksom då kan han ju lika gärna köpa en ihjältrimmad Sunny GT-R, tar ju allt som rullar på marken typ.
Men jag skulle inte vilja köra en Skyline där det står GT-T bak när jag vet att om jag hade sparat i ett år till så hade jag kört en GT-R, jag hade spruckit av ångest och moralproblem

. Man vill ju åka med stil!
Det är lite som folk som köper SAAB 900 och stylar och trimmar den lite så tror de att de har en Viggen.
Jag står fortfarande fast vid S2000 eller Supra, fast har du råd så e ju GT-R favo.
Han har ju råd med både R32 och R33 GT-R.
Edit: Nu när jag nämnde R32 så kan jag ju säga att Tommy Hammars R32 GT-R är till salu.
Hans projekttråd på skyline.se ->
http://www.skyline.se/forum/viewtopic.p … mp;start=0Info:
Nissan Skyline R32 GT-R -90 S&S Limited Edition (1 av 32 st. byggda)
Det byggdes 32 st. S&S-versioner år 2000.
Samtliga bilarna var ursprungligen från 1990.
Det tog sammanlagt 1 år att färdigställa bilarna, och den 25e Oktober år 2000 såldes samtliga 32 bilarna på mindre än 1 minut över internet.
Vissa står på Museum, några såldes till Arabländerna, några till USA, ett par finns i Australien och Nya Zeeland.
2 st. såldes till England, Detta är en av dessa.
Motor:
R33 GT-R bottendel
R33 GT-R Topp
ARC kylarpanel i titan
ARC Intercooler
Apexi 3,5" avgassystem i titan
De Cat Pipe (Fungerande katalysator finns med)
Expansionskärl kylare i Aluminium
GP Sports Jordningskit
GReddy Kylar-rör i Alu
GReddy Oile Catch Tank
Tomei Insugspackningar i stål
HKS Avgaspackningar i stål (x5)
HKS 3-lagers Grenrörspackningar (x2)
HKS Flänspackningar turbo, stål (x4)
HKS GT2530 turbosar (x2) En extra reservturbo (GT2530) medföljer
HKS Iridium tändstift 8or
HKS Induction kit
HKS Turbo elbows, med separat atmosfärisk WG kanal.
Pe Tech Rostfria Extraktorgrenrör
Pe Tech oljekylare
Pe Tech Oljefilter flytt
Polerade motordetaljer
Race Cooling vattenkyl, aluminium.
Race Cooling 2st. termostatstyrda spalfläktar
S&S Kamaxlar
S&S Ventilfjädrar i Titan
Drivlina:
Nismo 2-skivig Sinterkoppling
Nismo Short stroke shift kit
R33 GT-R växellåda
S&S länkarmar och stag, boxade
Ställbart 4WD/RWD I BILENHjulupphängning:
Cusco fjäderbensstag fram
Cusco fjäderbensstag bak
Tein Super Street justerbara Coilovers
Interiör & Elektronik
Apexi Turbotimer
Bee R Rev Limiter (Launch Control)
Cobra Larm, rörelsesensorer i kupén samt startspärr
Cusco 6-punkts skyddsbur i Chrome Molystål, Bilen inreggad med bur.
G-Tech Tesla
Gizzmo Tvåstegs shiftlight
GReddy Profec B Spec 2, Boost Controller
Hicas Boss, utbytt Rattnav.
momo ratt i skinn
Mittkonsoll gjutet i kolfiber
Wiseunits MPM Dashlogger, näst intill samtliga sensorer och mätområden
Nismo 320km/h hastighetsmätare
S&S mappad ECU
Sabelt 3" 4-p bälten
Sparco Evo 2 stolar
Specialbyggda underreden
Exteriör
konverterade framlyktor med godkänd ljusbild
Do-Luck bodykit, front, kjolar, och bakdel
J-Spec Vita framblinkers
Nismo Gurney Flapp i kolfiber
Multimedia:
Ground Zero UZ 6,5" (x4)
Plastade kickpaneler i dörrar
Kenwood huvudenhet
Kenwood PS400 4-kanaligt slutsteg
Rockford Fosgate diskanter
Fälgar & Däck: (2 uppsättningar)
Äkta Rays/Volk TE37 Magnesiumfälgar 9,5" x 17"
Dunlop SP 9000 Sport
Work Meister 9" x 17"
Bridgestone Potenza RE540S, R-Däck (3st fräscha, punka på ena)
Säkert glömt massvis i listan, fyller nog på inom de närmaste dagarna.
En hel del originalsaker medföljer.
Bilen säljes registrerad och klar för gatan, bilen är omreggad med skyddsburen (Oktober 2007)
Besiktigad fram tills Feb. 2008.
Motorolja, växellådsolja, diffolja är bytt för 200 mil sedan.
Bromsvätska, servoolja är bytt för 300-350 mil sedan.
Bilen är sponsrad av ett gäng företag, möjligheten finns att flytta några sponsorskap till nya ägaren.
Utgångspriset är satt
240 000:-![http://i193.photobucket.com/albums/z31/Aerodynamik/th1.jpg]()
![http://i193.photobucket.com/albums/z31/Aerodynamik/SkylineR32GTR.jpg]()
PM om du vill se filmer på den
