hur många är singel på garaget ?

FreddeLi Studerande maskiningenjör
4 januari 2011 · 1 903 Inlägg

Chn90 skrev:
KLART man gör det fredde


FreddeLi skrev:

Chn90 skrev:
det vore trevligt att få hitta en helt crazy bil tokig flicka här som kan tänkas dela ett liv med kille som mig tongue

skulle du hitta en sådan som inte faller dig i smaken så skickar du henne vidare till mig va? smile big_smile

Ja jag menar blott big_smile

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
Muttley
4 januari 2011 ·

Mikszath skrev:

FreddeLi skrev:

Mikszath skrev:

Väldigt moget alltså, ego. hmm.. då behöver du ju inte ens skriva här eftersom tråden är till för personer som kanske vill hitta nån..

Jasså de säger du? Sen när då?

Ja, ursäkta, jag trodde det, eftersom väldigt många har hittat varandra hrä och antagligen kommer det väl och fortsätta smile

Fräckt är de många ?. jag orkar inte läsa i tråden...

Så jag kan lägga in. jag är singel och jävligt trevlig. (syns ju såklart inte här) Jobbar som satan. Men har ju fritiden med ( som en gubbe sade jag körde, vikken kärring skulle vilja ha dig ? ingen vill ha taxikillar)

ja jag ser väl inte direkt att de skulle bli nått direkt så positiv reaktion här. Men om jag kan skryta så har jag faktiskt en fin sporthoj.

Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
5 januari 2011 · 560 Inlägg

FreddeLi skrev:

Mikszath skrev:

IceEyes skrev:
Jag uppskattar och njuter fortfarande till fullo av livet som singel. Singellivet tilltalar mig betydligt mer än det tråkiga ekorrhjulet som en relation med en soulmate för med sig.

Det är det ingen omöjlighet att jag kommer leva resten av mitt liv som singel. Jag värderar helt enkelt mitt ego, en lyckosam karriär samt mina egna intressen för högt för att kunna ta hänsyn till en partner.

Jag har för övrigt aldrig varit den trogna och ärliga typen utan tillhör mer den kategori människor som kallas för "players" smile

Väldigt moget alltså, ego. hmm.. då behöver du ju inte ens skriva här eftersom tråden är till för personer som kanske vill hitta nån..

Jasså de säger du? Sen när då?

Som Fredde sa, sen när då? Tråden heter "Hur många är singel på garaget?", inte "Vi är singlar och vill träffa någon i den här tråden". Sen att en del, inte väldigt många, träffats via denna tråden är ju roligt men det innebär inte att det som är singlar och nöjda med det inte får yttra sig.

Och vad är förresten det omogna med hans inlägg? smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.
loow Jävel
5 januari 2011 · 2 018 Inlägg

Emilius skrev:

EmilHammarlund skrev:
Jag är singel. Skriv tjejer! Så får ni åka 240.

Vafan kan ju inte vifta med en 240, det är ju gammalt, tjejerna har klass,
jag har en 740 däremot, saknas en list men full av kärlek, och så mig såklart wink
Dä hä, hä ä gräjär hä.. åk mä.

Hahaha, tjejen jag är på G med jublade när jag sa att jag var tvungen att sälja min 240 sad
Hon hatar den mest i hela världen ;P

You got to risk it, to get the biscuit :)
anafylaxi
5 januari 2011 · 1 107 Inlägg

Reeplayed skrev:

FreddeLi skrev:

Mikszath skrev:

Väldigt moget alltså, ego. hmm.. då behöver du ju inte ens skriva här eftersom tråden är till för personer som kanske vill hitta nån..

Jasså de säger du? Sen när då?

Som Fredde sa, sen när då? Tråden heter "Hur många är singel på garaget?", inte "Vi är singlar och vill träffa någon i den här tråden". Sen att en del, inte väldigt många, träffats via denna tråden är ju roligt men det innebär inte att det som är singlar och nöjda med det inte får yttra sig.

Och vad är förresten det omogna med hans inlägg? smile

Han syftar nog på "Jag har för övrigt aldrig varit den trogna och ärliga typen utan tillhör mer den kategori människor som kallas för "players" smile"

Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
5 januari 2011 · 560 Inlägg

StiFt skrev:

Reeplayed skrev:

FreddeLi skrev:

Jasså de säger du? Sen när då?

Som Fredde sa, sen när då? Tråden heter "Hur många är singel på garaget?", inte "Vi är singlar och vill träffa någon i den här tråden". Sen att en del, inte väldigt många, träffats via denna tråden är ju roligt men det innebär inte att det som är singlar och nöjda med det inte får yttra sig.

Och vad är förresten det omogna med hans inlägg? smile

Han syftar nog på "Jag har för övrigt aldrig varit den trogna och ärliga typen utan tillhör mer den kategori människor som kallas för "players" smile"

Jo jag misstänker med att det är det hon menar, jag ser bara inte det omogna. Otrohet är inte bra nej, men en del kan helt enkelt inte vara trogna. Och han håller ju sig ifrån förhållande, då skadar han ju ingen smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.
anafylaxi
5 januari 2011 · 1 107 Inlägg

Reeplayed skrev:

StiFt skrev:

Reeplayed skrev:

Som Fredde sa, sen när då? Tråden heter "Hur många är singel på garaget?", inte "Vi är singlar och vill träffa någon i den här tråden". Sen att en del, inte väldigt många, träffats via denna tråden är ju roligt men det innebär inte att det som är singlar och nöjda med det inte får yttra sig.

Och vad är förresten det omogna med hans inlägg? smile

Han syftar nog på "Jag har för övrigt aldrig varit den trogna och ärliga typen utan tillhör mer den kategori människor som kallas för "players" smile"

Jo jag misstänker med att det är det hon menar, jag ser bara inte det omogna. Otrohet är inte bra nej, men en del kan helt enkelt inte vara trogna. Och han håller ju sig ifrån förhållande, då skadar han ju ingen smile

Fast att vara otrogen är rätt omoget om man frågar mig. Japp, och det är bra det smile
Själv är jag tvärt om fast är hellre singel än att inte tro att det är den rätta flickan man delar sitt liv med. Så efter hela två år som singel har jag äntligen hittat min prinsessa big_smile

Gladh90
5 januari 2011 · 124 Inlägg

Reeplayed skrev:

FreddeLi skrev:

Mikszath skrev:

Väldigt moget alltså, ego. hmm.. då behöver du ju inte ens skriva här eftersom tråden är till för personer som kanske vill hitta nån..

Jasså de säger du? Sen när då?

Som Fredde sa, sen när då? Tråden heter "Hur många är singel på garaget?", inte "Vi är singlar och vill träffa någon i den här tråden". Sen att en del, inte väldigt många, träffats via denna tråden är ju roligt men det innebär inte att det som är singlar och nöjda med det inte får yttra sig.

Och vad är förresten det omogna med hans inlägg? smile

Jo, jag har tänkt fel ;P men eftersom typ folk skriver här i och vill söka nån så kanske man typ ska ändra namnet lite ;P hehe.. men jag tklr det är en bra tråd för övrigt för då kan man få nån tjej/kille med samma intresse.. Ja, omoget och omoget, det finns väl inget egentligen men tkr att "players" är så fruktansvärt omoget att vara bara, för såna bara sårar och sårar hela tiden.. och det var DE jag tkr var omoget..

PorreHattyr
5 januari 2011 · 122 Inlägg

Självklart är jag det! Snygg är jag också winkwink

Volkswagen Bora V5 "Borat" (1999)
JonR
5 januari 2011 · 3 259 Inlägg

Jaha då är man medlem i singel klubben!

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976
Nissan S14 "2jz Rocketbunny" (1996)
Gladh90
5 januari 2011 · 124 Inlägg

jaaru, då blev man medlem här oxå då hmm

DenRosaToffeln bilstylare
5 januari 2011 · 245 Inlägg

Mikszath skrev:
jaaru, då blev man medlem här oxå då hmm

haha herre gud

Syns Man Inte Finns Man Inte
Volvo V70III "White Angel" (2015)
Gladh90
5 januari 2011 · 124 Inlägg

DenRosaToffeln skrev:

Mikszath skrev:
jaaru, då blev man medlem här oxå då hmm

haha herre gud

jaa, de kan man ju säga, svartsjuka killar är ju inte kul..bara för att man stannar hos en killkompis så behöver det inte hända nått..

Tokken Team dBakuten
5 januari 2011 · 3 453 Inlägg

Mikszath skrev:

DenRosaToffeln skrev:

Mikszath skrev:
jaaru, då blev man medlem här oxå då hmm

haha herre gud

jaa, de kan man ju säga, svartsjuka killar är ju inte kul..bara för att man stannar hos en killkompis så behöver det inte hända nått..

Vänd på det får du se..

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
FreddeLi Studerande maskiningenjör
5 januari 2011 · 1 903 Inlägg

Tokken skrev:

Mikszath skrev:

DenRosaToffeln skrev:

haha herre gud

jaa, de kan man ju säga, svartsjuka killar är ju inte kul..bara för att man stannar hos en killkompis så behöver det inte hända nått..

Vänd på det får du se..

Kunde inte sagt de bättre själv......
Vem hade inte börjat undra menar jag?

Mvh

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
Gladh90
5 januari 2011 · 124 Inlägg

EmilHammarlund skrev:

Mikszath skrev:
bara för att man stannar hos en killkompis så behöver det inte hända nått..

Löjligt att göra slut för något sådant. Ibland är det faan skönt å va singel...

Joo, menar det.. det ska bli skönt faktist, släpper allt dehär nu. smile

Emilius Avstängd
5 januari 2011 · 1 714 Inlägg

Plankpojk skrev:

Emilius skrev:

EmilHammarlund skrev:
Jag är singel. Skriv tjejer! Så får ni åka 240.

Vafan kan ju inte vifta med en 240, det är ju gammalt, tjejerna har klass,
jag har en 740 däremot, saknas en list men full av kärlek, och så mig såklart wink
Dä hä, hä ä gräjär hä.. åk mä.

Hahaha, tjejen jag är på G med jublade när jag sa att jag var tvungen att sälja min 240 sad
Hon hatar den mest i hela världen ;P

Haha! Jag förstår henne, lite väl skämmigt på sommaren, men volvo 240/740 är det ända rätta på vintern,
dock så föredrar väl tjejer nåt som inte är klassat som dräggbil wink men visar man att man är oseriös med bilvalet så brukar det gå ändå!

Roligt att vissa nästan verkar tro jag va seriös? lol

Jag har ett lik till 740 som jag köpte för att plocka plogpinnar med på vintern, inte mer,
skulle jag skryta skulle jag inte nämna min vinterpulka lol

smekallracing
6 januari 2011 · 385 Inlägg

jag är med singel:D

börn i varje hörn är fett rätt;)
BMW e36 dubbelturbo "besten" (1992)
IceEyes Varningar: För många..
6 januari 2011 · 2 552 Inlägg

Mikszath skrev:

IceEyes skrev:
Jag uppskattar och njuter fortfarande till fullo av livet som singel. Singellivet tilltalar mig betydligt mer än det tråkiga ekorrhjulet som en relation med en soulmate för med sig.

Det är det ingen omöjlighet att jag kommer leva resten av mitt liv som singel. Jag värderar helt enkelt mitt ego, en lyckosam karriär samt mina egna intressen för högt för att kunna ta hänsyn till en partner.

Jag har för övrigt aldrig varit den trogna och ärliga typen utan tillhör mer den kategori människor som kallas för "players" smile

Väldigt moget alltså, ego. hmm.. då behöver du ju inte ens skriva här eftersom tråden är till för personer som kanske vill hitta nån..

Jag står för min stil och skämms inte över att vara en "empatilös heartbreaker". Jag kan erkänna att jag har krossat ett antal tjejers förhoppningar och lämnat dem med brusta hjärtan och flödande tårar utan det berört mig det minsta.

Nu är dock långt ifrån alla killar som mig, och tur är väl det wink

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
loow Jävel
6 januari 2011 · 2 018 Inlägg

Emilius skrev:

Plankpojk skrev:

Emilius skrev:

Vafan kan ju inte vifta med en 240, det är ju gammalt, tjejerna har klass,
jag har en 740 däremot, saknas en list men full av kärlek, och så mig såklart wink
Dä hä, hä ä gräjär hä.. åk mä.

Hahaha, tjejen jag är på G med jublade när jag sa att jag var tvungen att sälja min 240 sad
Hon hatar den mest i hela världen ;P

Haha! Jag förstår henne, lite väl skämmigt på sommaren, men volvo 240/740 är det ända rätta på vintern,
dock så föredrar väl tjejer nåt som inte är klassat som dräggbil wink men visar man att man är oseriös med bilvalet så brukar det gå ändå!

Roligt att vissa nästan verkar tro jag va seriös? lol

Jag har ett lik till 740 som jag köpte för att plocka plogpinnar med på vintern, inte mer,
skulle jag skryta skulle jag inte nämna min vinterpulka lol

Precis vad ja har min 240 till också wink

Så de gick ju bra ändå big_smile

You got to risk it, to get the biscuit :)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang