cocos skrev:
AirOne skrev:
Daaze skrev:
hahah

what do you call a farmer whit two pigs under his arms ?
A playboy

också Citerat Uncle Jesse i Dukes of Hazzard
Kändes som att jag var lite mer ontopic...men..ookej

Till Cocos: Om alla dina förhållanden hitills varit skit - ursäkta uttrycket - så tänk
hellre så här att det då är större chans att nästa ska vara underbart?
Tänker inte döma någon här heller men det handlar lite om vad man söker efter
i eller utanpå en person också. Har sett alldeles för många söta tjejer som
umgås med hunkar som ser ut som att dom livnär sig på knark och man funderar
ju om man skulle ha börjat knarka själv för att ha en chans?
Säger inte att du Cocos bara hittat "knarkare" eller så men...det var bara ett
personligt exempel

Du har en poäng där helt klart...många tjejer träffar busar, men det är nog en livsfilosofi vi tjejer bär på, vi ska omvandla killar, å ta hand om, å göra till bättre, å han ändrar sig säkert för min skul...bla bla men vi vet nog inners inne vad som väntar. Nu har mitt öde inte varit knarkare, eller missbrukare av annat utan heeeelt vanliga killar som inte kunnat hålla kuken i styr!! Och problemet har då INTE varit sexbrist på hemmaplan.

Utan problemet är nog snarare att ser man bra ut så kommer det fram tjejer å flirtar å då måste dom jävlarna gå hela jävla vägen för bekräftelsen, killar är ta mej fan lika illa när det kommer till uppmärksamhet å bekräftelsebehovet. Min nästa ska bli en snäll å go, normalsnygg (kanske tillåmed lite halvrisig) kille som istället fattar vad förhållanden egentligen går ut på och visa lite respekt gentemot varandra. Å gärna en kille som hajjar det här med bilar

e jag på rätt ställe så säg...
OBS, detta skulle kunna vara en kontaktannons !!

men å andra sidan e det ju som oss killar vi köper bilar och vill göära om de , göra de snyggare och snällare ,,
men det problemet har inte bara du vi killar lider av samma problem ,man släpper iväg sin snygga tjeje på fest med sina vänninor hon dricker lite . ser en snygg kille kansche nån av dina ex , sen knullar de och tror att det e så bra ,, det blir slut för hon tror att det nåt mellan henne och den snygge killen ,men det visar sig att den snygge killen har redan en tjeje ,pitsam vare sig man e kille eller tjeje så har man sammam problem
gör som jag festar inte ,,(väldigt sällan) när jag blir full blir jag för snäll och då bränner kansche 10k på en kväll och mår dålig i 2 dagar efter , för de pengarna hade jag kunnat köpa nya MT däck

men men Ibland har man tur och hittar den snygge tjejen som bara bryr sig om dig och ingen annan , min tjeje gillar inte bilar och sånt , men hon älskar mig

här e en bild från min årliga släktträff
och hon tjänar 3gånger mer pengar änn mig så det kan inte va pengar hon e ute efter
men jag tänkte att vi kan dra igång en speed dating här på garaget