3572
Sök

hur många är singel på garaget ?

624 Inlägg
14 december 2007
cocos skrev:
AirOne skrev:
Daaze skrev:
hahah smile

what do you call a farmer whit two pigs under his arms ?

A playboy big_smile

också Citerat Uncle Jesse i Dukes of Hazzard

Kändes som att jag var lite mer ontopic...men..ookej tongue
Till Cocos: Om alla dina förhållanden hitills varit skit - ursäkta uttrycket - så tänk
hellre så här att det då är större chans att nästa ska vara underbart?

Tänker inte döma någon här heller men det handlar lite om vad man söker efter
i eller utanpå en person också. Har sett alldeles för många söta tjejer som
umgås med hunkar som ser ut som att dom livnär sig på knark och man funderar
ju om man skulle ha börjat knarka själv för att ha en chans?
Säger inte att du Cocos bara hittat "knarkare" eller så men...det var bara ett
personligt exempel smile

Du har en poäng där helt klart...många tjejer träffar busar, men det är nog en livsfilosofi vi tjejer bär på, vi ska omvandla killar, å ta hand om, å göra till bättre, å han ändrar sig säkert för min skul...bla bla men vi vet nog inners inne vad som väntar.  Nu har mitt öde inte varit knarkare, eller missbrukare av annat utan heeeelt vanliga killar som inte kunnat hålla kuken i styr!! Och problemet har då INTE varit sexbrist på hemmaplan.  big_smile  Utan problemet är nog snarare att ser man bra ut så kommer det fram tjejer å flirtar å då måste dom jävlarna gå hela jävla vägen för bekräftelsen, killar är ta mej fan lika illa när det kommer till uppmärksamhet å bekräftelsebehovet.   Min nästa ska bli en snäll å go, normalsnygg (kanske tillåmed lite halvrisig) kille som istället fattar vad förhållanden egentligen går ut på och visa lite respekt gentemot varandra. Å gärna en kille som hajjar det här med bilar  wink  e jag på rätt ställe så säg...  big_smile   

OBS, detta skulle kunna vara en kontaktannons !! tongue

men å andra sidan e det ju som oss killar vi köper bilar och vill göära om de , göra de snyggare och snällare ,,
men det problemet har inte bara du vi killar lider av samma problem ,man släpper iväg sin snygga tjeje på fest med sina vänninor hon dricker lite . ser en snygg kille  kansche nån av dina ex , sen knullar de och tror att det e så bra ,, det blir slut för hon tror att det nåt mellan henne och den snygge killen  ,men det visar sig att den snygge killen har redan en tjeje  ,pitsam   vare sig man e kille eller tjeje så har man sammam problem
gör som jag festar inte ,,(väldigt sällan) när jag blir full blir jag för snäll och då bränner kansche 10k på en kväll och mår dålig i 2 dagar efter , för de pengarna hade jag kunnat köpa nya MT däck smile
men men Ibland har man tur och hittar den snygge tjejen som bara bryr sig om dig och ingen annan , min tjeje gillar inte bilar och sånt , men hon älskar mig  smile
här e en bild från min årliga släktträff
och hon tjänar 3gånger mer pengar änn mig så det kan inte va pengar hon e ute efter

men jag tänkte att vi kan dra igång en speed dating här på garaget   smile smile smile
Senast redigerat av deamon (14 december 2007)

Evolution Garage
478 Inlägg
14 december 2007
deamon skrev:
men jag tänkte att vi kan dra igång en speed dating här på garaget   smile smile smile

Hm speed dating för gorg medlemmar torde vara i strax över 200km/h på E6'an big_smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Nobodys wife
250 Inlägg
14 december 2007
Mr_Redbull skrev:
deamon skrev:

Hm speed dating för gorg medlemmar torde vara i strax över 200km/h på E6'an big_smile

Jag e lätt på en speed date!!  haha fan va ballt...  Weeii...

cocos is the shit!!!

191 Inlägg
14 december 2007
Själv så har man tjej, sen nästan 4 år tillbaka smile

Poser bakom kameran
15 Inlägg
14 december 2007
En till singel här, jag är i och för sig bara 17 glada sensommrar. Men kan vi dra slutsatsen att det inte är vad man kör som ger en brudar/killar?

God jul i förväg då! mitt andra inlägg nånsin här också.

Eldknast
915 Inlägg
14 december 2007
cocos skrev:
Mr_Redbull skrev:
deamon skrev:

Jag e lätt på en speed date!!  haha fan va ballt...  Weeii...

Jag är med på speedingen men inte datingen... smile

Då undrar man ju direkt... hur fort kan man köra bredvid varandra med rutorna nere och fortfarande kunna föra en konversation... utan mobiler då... hehe...
Senast redigerat av firefreak (14 december 2007)

Tiden är rolig när det går fort... :)

3 968 Inlägg
14 december 2007
Singel sedan några dagar tillbaka nu efter ett förhållande på nästan tre år...

Så man sover ensam numera *tomt* och konstig känsla inombords, ja ni vet själv
hur det känns. Jag som gjorde slut, det var verkligen inte lätt jag gjorde vad mitt hjärta kände... aldrig gjort slut förr, alltid en tjej i förhållande förut som gjort slut ... shit vad mycket o fixa o så när man bott ihop.. men har kommit en bit på vägen... tur jag har många vänner som stöttar en även om det inte är lätt, och att man inte sitter hemma varje dag utan kommer ut ... och att man har sin
familj och släkt m.m
Senast redigerat av Andreas79 (14 december 2007)

1 142 Inlägg
14 december 2007
JA ÄR SINGEL.....nyår så ska det fan bli ändring på de

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
14 december 2007
Andreas79 skrev:

hur det känns. Jag som gjorde slut, det var verkligen inte lätt jag gjorde vad mitt hjärta kände... aldrig gjort slut förr, alltid en tjej i förhållande förut som gjort slut ... shit vad mycket o fixa o så när man bott ihop.. men har kommit en bit på vägen... tur jag har många vänner som stöttar en även om det inte är lätt, och att man inte sitter hemma varje dag utan kommer ut ... och att man har sin
familj och släkt m.m

Shit  det är svårt ja lider med dig

men du fixar det  lovar ja dig....

Mvh// Okim // Jocke

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
14 december 2007
haha fan speed dajting e ballt

jag vill vara med o arrangera det=)

jag e upptagen men   det gör juh inget om man  e arrangör smile hur fan det nu stavas

Mvh// Okim // Jocke

3 968 Inlägg
14 december 2007
Okim skrev:
Andreas79 skrev:

familj och släkt m.m

Shit  det är svårt ja lider med dig

men du fixar det  lovar ja dig....

Tack! Jo det känns... Man blir starkare / klarar mer än man tror dessutom..

424 Inlägg
15 december 2007
cocos skrev:
Min nästa ska bli en snäll å go, normalsnygg (kanske tillåmed lite halvrisig) kille som istället fattar vad förhållanden egentligen går ut på och visa lite respekt gentemot varandra. Å gärna en kille som hajjar det här med bilar  wink  e jag på rätt ställe så säg...  big_smile   

OBS, detta skulle kunna vara en kontaktannons !! tongue

*Nämen titta här.... Jag kliver in* big_smile Du kan sluta leta nu! lol

Man sitter som en kung i C70in. Men vad är en kung utan drottning? wink
Senast redigerat av C70 (15 december 2007)

bil intreserad anläggare
467 Inlägg
15 december 2007
finns det så många singel tjejer på denna sidan då? eftersom det skulle vara speed dejting på gorgXD men jaja jag ska inte vara för negativ jag är på:D

//mackan en kille i sina bästa år (17;P)

1 311 Inlägg
16 december 2007
Jag e singel smile

kan säga det att de är ganska skönt ibland som många säger, men de är ju kul att dela sitt liv  när man hittar den rätte smile
Senast redigerat av racer_mackan (16 december 2007)

elit
327 Inlägg
16 december 2007
racer_mackan skrev:
Jag e singel smile

kan säga det att de är ganska skönt ibland som många säger, men de är ju kul att dela sitt liv  när man hittar den rätte smile

Nice de  big_smile

"Only The Good Die Young"

25 Inlägg
16 december 2007
E singel sen snart 2 år tebax...både gött o mindre gött men du e läget så att ja e ute efter någon som HAR ett bilintresse.
en livspartner me bilintresse o annat nä frigolit bakom pannbenet. wink (ja vet, sällsynta, haha).

kram på er!

DJ SiMON "JOREQ"
61 Inlägg
16 december 2007
jag är singel sedan 2 år tebax as skönt kan göra vad fan ja vill nu =DDDDDDD
sen när man e sugen drar man bara igång en p-rulle framför datorn ^^
sen behöver man inte kärlek förrens nästa da

volvo 740 racing

Frida_
16 december 2007
Ännu en singel här. Tycker det är både skönt och hemskt på samma gång. Man kan göra precis vad fan man vill utan att någon (mer än morsan) bryr sig om det. Men ändå saknar man någon att vakna upp jämte, någon som stöttar en i vått och torrt, någon att mysa med... Menmen, är trött på allt vad kärlek heter för tillfället, antar att det blir bättre snart igen.. Eller hoppas iaf det! Vill inte gå runt och vara olyckligt kär resten av livet... sad

Ska bara se till att hitta någon med rätta intresset och som uppfyller resten av alla viktiga egenskaper som jag tycker en kille ska ha smile Haha, usch, lät hemskt... Men ja, när jag väl hittat HONOM, så kankse vinden vänder!
Senast redigerat av Frida_ (16 december 2007)

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
16 december 2007
Jadu.. Den som ändå visste om man är det eller inte.

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
16 december 2007
Singel sen 1 månad tillbaka. Har bara en sak att säga ! Live the fucking life! Det är gött som fan att va singel. Slipper ha en som ska med vart man än går , Man kan göra va man vill , Man e FRI!! Visst saknar jag som ovan nämt att vakna upp brevid tjejen , sexet , umgås me henne osv men om jag får välja så  Hellre singel o har kul än Sambo & har tråkit.
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (16 december 2007)

C H E V R O L E T <3

Sök