Jocelyn skrev:chrille_ skrev:Jocelyn skrev:Jasså det gör du ja givetvis så säg när kommer du =Pberor juh på vad du har att erbjuda
chrille_ skrev:Jocelyn skrev:Jasså det gör du ja givetvis så säg när kommer du =P
Jocelyn skrev:Jasså det gör du
chrille_ skrev:Kim2000 skrev:hade samma tjej i fem år. men nu har man mer tid över till bilen=) skämt åsidojag hade samma tjej i över 3 år.. bilen e mycke renare nu än då
Kim2000 skrev:hade samma tjej i fem år. men nu har man mer tid över till bilen=) skämt åsido
Kim2000 skrev:chrille_ skrev:Kim2000 skrev:hade samma tjej i fem år. men nu har man mer tid över till bilen=) skämt åsidojag hade samma tjej i över 3 år.. bilen e mycke renare nu än då haha, jo så kan d va. en annan har ju börjat med projektet på heltid istället=)
High_Octane skrev:följer det inte med en instruktionsbok och minst 10års garanti är de inget att ha!!
chrille_ skrev:High_Octane skrev:följer det inte med en instruktionsbok och minst 10års garanti är de inget att ha!!jasså de säger du?
High_Octane skrev:chrille_ skrev:High_Octane skrev:följer det inte med en instruktionsbok och minst 10års garanti är de inget att ha!!jasså de säger du?ja även om man pga könet inte läser instruktionsböcker ska de finnas me vid nödfall
ghost_boy83 skrev:tjejer å killar hur många är singel ?
speedtrap skrev:High_Octane skrev:chrille_ skrev:jasså de säger du?ja även om man pga könet inte läser instruktionsböcker ska de finnas me vid nödfallHahaha, japp ifall det börjar "gnissla" för mycket!
High_Octane skrev:chrille_ skrev:jasså de säger du?ja även om man pga könet inte läser instruktionsböcker ska de finnas me vid nödfall
chrille_ skrev:jasså de säger du?
chrille_ skrev:Jocelyn skrev:chrille_ skrev:ja givetvis så säg när kommer du =Pberor juh på vad du har att erbjuda ja du säg vad du vill ha=) Bio till helgen?
Jocelyn skrev:chrille_ skrev:ja givetvis så säg när kommer du =Pberor juh på vad du har att erbjuda
chrille_ skrev:ja givetvis så säg när kommer du =P
Jocelyn skrev:chrille_ skrev:Jocelyn skrev:beror juh på vad du har att erbjuda ja du säg vad du vill ha=) Bio till helgen? Jag måste juh va ett kap, tvätta killens bil o hålla den fin hela tiden
chrille_ skrev:Jocelyn skrev:beror juh på vad du har att erbjuda ja du säg vad du vill ha=) Bio till helgen?
Jocelyn skrev:beror juh på vad du har att erbjuda
High_Octane skrev:Jocelyn skrev:chrille_ skrev:ja du säg vad du vill ha=) Bio till helgen? Jag måste juh va ett kap, tvätta killens bil o hålla den fin hela tiden de gö du nog bara första veckan! lr har du garanti:)
Jocelyn skrev:chrille_ skrev:ja du säg vad du vill ha=) Bio till helgen? Jag måste juh va ett kap, tvätta killens bil o hålla den fin hela tiden
chrille_ skrev:ja du säg vad du vill ha=) Bio till helgen?
Jocelyn skrev:High_Octane skrev:Jocelyn skrev:Jag måste juh va ett kap, tvätta killens bil o hålla den fin hela tiden de gö du nog bara första veckan! lr har du garanti:)Eftersom jag är sån som inte kan se skitiga bilar så lär jag tvätta rätt ofta
High_Octane skrev:Jocelyn skrev:Jag måste juh va ett kap, tvätta killens bil o hålla den fin hela tiden de gö du nog bara första veckan! lr har du garanti:)
Jocelyn skrev:Jag måste juh va ett kap, tvätta killens bil o hålla den fin hela tiden
High_Octane skrev:Jocelyn skrev:High_Octane skrev:de gö du nog bara första veckan! lr har du garanti:)Eftersom jag är sån som inte kan se skitiga bilar så lär jag tvätta rätt ofta hehe ok arbetsskada lr besatthet??
Jocelyn skrev:High_Octane skrev:de gö du nog bara första veckan! lr har du garanti:)Eftersom jag är sån som inte kan se skitiga bilar så lär jag tvätta rätt ofta
High_Octane skrev:de gö du nog bara första veckan! lr har du garanti:)
turboforssen skrev:Jocelyn skrev:High_Octane skrev:de gö du nog bara första veckan! lr har du garanti:)Eftersom jag är sån som inte kan se skitiga bilar så lär jag tvätta rätt ofta du får gärna komma å tvätta min bil
Jocelyn skrev:High_Octane skrev:Jocelyn skrev:Eftersom jag är sån som inte kan se skitiga bilar så lär jag tvätta rätt ofta hehe ok arbetsskada lr besatthet??Lite av båda delarna
High_Octane skrev:Jocelyn skrev:Eftersom jag är sån som inte kan se skitiga bilar så lär jag tvätta rätt ofta hehe ok arbetsskada lr besatthet??
Jocelyn skrev:Eftersom jag är sån som inte kan se skitiga bilar så lär jag tvätta rätt ofta
Daaze skrev:turboforssen skrev:Jocelyn skrev:Eftersom jag är sån som inte kan se skitiga bilar så lär jag tvätta rätt ofta du får gärna komma å tvätta min bil och när du ändå är här i krokarna så kan du titta förbi o tvätta o vaxa min audi me va ? för inte fan gör frugan det iaf
turboforssen skrev:Jocelyn skrev:Eftersom jag är sån som inte kan se skitiga bilar så lär jag tvätta rätt ofta du får gärna komma å tvätta min bil
High_Octane skrev:Daaze skrev:turboforssen skrev:du får gärna komma å tvätta min bil och när du ändå är här i krokarna så kan du titta förbi o tvätta o vaxa min audi me va ? för inte fan gör frugan det iaf de här låter lite som utnyttjande ni kan väl åtminstone bjuda donnan på middag först:)
Daaze skrev:turboforssen skrev:du får gärna komma å tvätta min bil och när du ändå är här i krokarna så kan du titta förbi o tvätta o vaxa min audi me va ? för inte fan gör frugan det iaf
turboforssen skrev:du får gärna komma å tvätta min bil