2680
Sök

hur många är singel på garaget ?

415 Inlägg
24 mars 2008
Är det bara jag som inte tycker om att va singel? Skit tråkigt ju! Ingen å mysa med! sad Vill ju ha nån som bryr sig om en!

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
24 mars 2008
jessica1 skrev:
Är det bara jag som inte tycker om att va singel? Skit tråkigt ju! Ingen å mysa med! sad Vill ju ha nån som bryr sig om en!

jo mys saknar man alltid med det kan man ha fast man är singel:P

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

Your Dream My Reality
219 Inlägg
24 mars 2008
jessica1 skrev:

Klart man vill ha nån att mysa med på kvällarna och så..men är rätt skönt att bara göra som man själv vill me ju=)

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

66 Inlägg
24 mars 2008
jessica1 skrev:

se så jessica1, det är väl bara börja ragga på Garaget haha.. finns massa sjyssta killar här med fina bilar också cool

tror ingen egentligen tycker det är speciellt kul att vara singel, men sånt är livet.

Själv blev man singel nu lagom till kommande sommaren, och på sommaren ska man ha kul! lol

Truth in Engineering | URQ

Avstängd
1 031 Inlägg
Med lem
624 Inlägg
24 mars 2008
jessica1 skrev:

Jag håller med dig smile

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

874 Inlägg
24 mars 2008
Pippe skrev:
Varit singel över ett halvår, känns fortf tungt men man klarar sig antar jag smile

Sant så sant, befinner mig i precis samma situation hmm

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
24 mars 2008
jessica1 skrev:

Jo, det saknar man det. Men finns ju fördelar som singel också, man får ta russinen ur kakan även om kakan inte smakar bra... tongue

4 506 Inlägg
24 mars 2008
jessica1 skrev:

Klart som fasen att alla känner så, Det går i cyklar bara.
Det är ju inte för inte som man känner sig ensam ibland.

Kan du andas kan du dö.

594 Inlägg
25 mars 2008
jessica1 skrev:

Håller med dig helt jag vet hur det känns har vatt singel i hela mitt liv (28år)
E grymt tråkigt att leva singel liv

Vart jag mig i världen vänder lämnar jag SVARTA RÄNDER

Sporthojspilot Deluxe
42 Inlägg
25 mars 2008
jessica1 skrev:

Hehe, du har varit singel i knappt ett dygn och är redan less, då har du det fan inte lätt smile

good ´ol chicken

261 Inlägg
25 mars 2008
rallycrosstjej22 skrev:
turboforssen skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
har vart singel i ca:2 år nu:) känns helt oki med tanke på att förmodligen har inte killen som är perfekt för just mig dykt upp än:)

haha tror inte han bara dyker upp så där=) lite måste man nog göra, annars lär man få vänta i evigheter tongue

jaja klart man får göra lite sj oxå:P det är jag medveten om men hittills känns de inte som det finns nån som duger:P

Det är du som är kräsen..du kan inte få allt här i Livet!

Me-BboyLuna

363 Inlägg
25 mars 2008
BboyLuna skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
turboforssen skrev:

haha tror inte han bara dyker upp så där=) lite måste man nog göra, annars lär man få vänta i evigheter tongue

jaja klart man får göra lite sj oxå:P det är jag medveten om men hittills känns de inte som det finns nån som duger:P

är inte kräsen:) vet bara vad jag söker hos i en kille:P

She Devil

363 Inlägg
25 mars 2008
Sateonatour skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
Sateonatour skrev:

Klart det blir en snygg cab wink jag tycker iallafall att modellen är snygg wink du kan få åka med närsomhelst då wink

haha oki vad är det för modell så kan jag avgöra redan nu om jag vill åka med lr ej:P

Nja vågar jag??? oki en Ford Galaxie 63:a

det låter ju helt oki faktiskt:P

She Devil

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
25 mars 2008
rallycrosstjej22 skrev:
BboyLuna skrev:
rallycrosstjej22 skrev:

är inte kräsen:) vet bara vad jag söker hos i en kille:P

berätta då så får vi se om det finns nån sån här wink

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

volvoraggare
4 776 Inlägg
25 mars 2008
TCG skrev:
jessica1 skrev:

Jo, det saknar man det. Men finns ju fördelar som singel också, man får ta russinen ur kakan även om kakan inte smakar bra... tongue

och plocka bort  russinen ur müslin också brukar bli en redig hög

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Street racer och galen Lärling :)
163 Inlägg
25 mars 2008
rallycrosstjej22 skrev:
Sateonatour skrev:
rallycrosstjej22 skrev:

haha oki vad är det för modell så kan jag avgöra redan nu om jag vill åka med lr ej:P

Oki lagom bil att glida i stor å rymlig å man åker rätt så skönt i dom sen tycker jag att dom är rätt så snygga med smile

Oldsmobile Styled To Lead Built To Last

FreddeK
25 mars 2008
bara plåtluder här grabbar så akta er=)

Dont drive faster then your angels can fly
19 Inlägg
25 mars 2008
ju mer jag lär mig om kvinnor jhu mer ÄLSKAR jag min BIL

Det som inte dödar stärker!

363 Inlägg
25 mars 2008
Sateonatour skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
Sateonatour skrev:

Oki lagom bil att glida i stor å rymlig å man åker rätt så skönt i dom sen tycker jag att dom är rätt så snygga med smile

får jag köra den då?tongue
för då kan ju du få köra min skrothög haha

She Devil

Sök