jessica1 skrev:Är det bara jag som inte tycker om att va singel? Skit tråkigt ju! Ingen å mysa med! Vill ju ha nån som bryr sig om en!
Pippe skrev:Varit singel över ett halvår, känns fortf tungt men man klarar sig antar jag
rallycrosstjej22 skrev:turboforssen skrev:rallycrosstjej22 skrev:har vart singel i ca:2 år nu:) känns helt oki med tanke på att förmodligen har inte killen som är perfekt för just mig dykt upp än:)haha tror inte han bara dyker upp så där=) lite måste man nog göra, annars lär man få vänta i evigheter jaja klart man får göra lite sj oxå:P det är jag medveten om men hittills känns de inte som det finns nån som duger:P
turboforssen skrev:rallycrosstjej22 skrev:har vart singel i ca:2 år nu:) känns helt oki med tanke på att förmodligen har inte killen som är perfekt för just mig dykt upp än:)haha tror inte han bara dyker upp så där=) lite måste man nog göra, annars lär man få vänta i evigheter
rallycrosstjej22 skrev:har vart singel i ca:2 år nu:) känns helt oki med tanke på att förmodligen har inte killen som är perfekt för just mig dykt upp än:)
BboyLuna skrev:rallycrosstjej22 skrev:turboforssen skrev:haha tror inte han bara dyker upp så där=) lite måste man nog göra, annars lär man få vänta i evigheter jaja klart man får göra lite sj oxå:P det är jag medveten om men hittills känns de inte som det finns nån som duger:PDet är du som är kräsen..du kan inte få allt här i Livet!
rallycrosstjej22 skrev:turboforssen skrev:haha tror inte han bara dyker upp så där=) lite måste man nog göra, annars lär man få vänta i evigheter jaja klart man får göra lite sj oxå:P det är jag medveten om men hittills känns de inte som det finns nån som duger:P
turboforssen skrev:haha tror inte han bara dyker upp så där=) lite måste man nog göra, annars lär man få vänta i evigheter
Sateonatour skrev:rallycrosstjej22 skrev:Sateonatour skrev:Klart det blir en snygg cab jag tycker iallafall att modellen är snygg du kan få åka med närsomhelst då haha oki vad är det för modell så kan jag avgöra redan nu om jag vill åka med lr ej:PNja vågar jag??? oki en Ford Galaxie 63:a
rallycrosstjej22 skrev:Sateonatour skrev:Klart det blir en snygg cab jag tycker iallafall att modellen är snygg du kan få åka med närsomhelst då haha oki vad är det för modell så kan jag avgöra redan nu om jag vill åka med lr ej:P
Sateonatour skrev:Klart det blir en snygg cab jag tycker iallafall att modellen är snygg du kan få åka med närsomhelst då
rallycrosstjej22 skrev:BboyLuna skrev:rallycrosstjej22 skrev:jaja klart man får göra lite sj oxå:P det är jag medveten om men hittills känns de inte som det finns nån som duger:PDet är du som är kräsen..du kan inte få allt här i Livet!är inte kräsen:) vet bara vad jag söker hos i en kille:P
BboyLuna skrev:rallycrosstjej22 skrev:jaja klart man får göra lite sj oxå:P det är jag medveten om men hittills känns de inte som det finns nån som duger:PDet är du som är kräsen..du kan inte få allt här i Livet!
rallycrosstjej22 skrev:jaja klart man får göra lite sj oxå:P det är jag medveten om men hittills känns de inte som det finns nån som duger:P
TCG skrev:jessica1 skrev:Är det bara jag som inte tycker om att va singel? Skit tråkigt ju! Ingen å mysa med! Vill ju ha nån som bryr sig om en!Jo, det saknar man det. Men finns ju fördelar som singel också, man får ta russinen ur kakan även om kakan inte smakar bra...
rallycrosstjej22 skrev:Sateonatour skrev:rallycrosstjej22 skrev:haha oki vad är det för modell så kan jag avgöra redan nu om jag vill åka med lr ej:PNja vågar jag??? oki en Ford Galaxie 63:adet låter ju helt oki faktiskt:P
Sateonatour skrev:rallycrosstjej22 skrev:haha oki vad är det för modell så kan jag avgöra redan nu om jag vill åka med lr ej:PNja vågar jag??? oki en Ford Galaxie 63:a
rallycrosstjej22 skrev:haha oki vad är det för modell så kan jag avgöra redan nu om jag vill åka med lr ej:P
Sateonatour skrev:rallycrosstjej22 skrev:Sateonatour skrev:Nja vågar jag??? oki en Ford Galaxie 63:adet låter ju helt oki faktiskt:POki lagom bil att glida i stor å rymlig å man åker rätt så skönt i dom sen tycker jag att dom är rätt så snygga med
rallycrosstjej22 skrev:Sateonatour skrev:Nja vågar jag??? oki en Ford Galaxie 63:adet låter ju helt oki faktiskt:P
Sateonatour skrev:Nja vågar jag??? oki en Ford Galaxie 63:a