3810
Sök

hur fort ha ni kört me ford scorpio 2,0 eller 2,9 ?

2 600 Inlägg
4 juli 2007
Trådstartare
ja undra hur fort ni ha kört me ford scorpio 2,0 liter eller 2,9 går bra me=)

gör som jag kör gubba racer=)

321 Inlägg
4 juli 2007
190 mätarfart med scorpio kombi 2,0 -94, fanns mer men rakan tog slut. Min far har med samma bil haft 200 mätarfart.

Lika bra att betona att det är mätarfart smile

EDIT: 210km/h mätarfart med scorpio kombi 2,9 automat -93
Senast redigerat av HardCore (4 juli 2007)

2 600 Inlägg
4 juli 2007
Trådstartare
enligt boken så ska dom göra 191km smile

7 100 Inlägg
4 juli 2007
har mest åkt i sidled med min scorpio,har inte satsat på toppfart än tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

2 600 Inlägg
4 juli 2007
Trådstartare
hehe går den bra då. fixat den du hadde ju problem me att den bara gick på 5 cylindra innan?

7 100 Inlägg
4 juli 2007
jodå,den går bra nu,går på alla burkar,men den rycker som fan,tror att det är nån ventiltätning!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 juli 2007
tycker ford verkar ha skum utväxling, dom är inte allt för pigga men går fort som attan, som min sierra 2,9 gör 0-100km/h på runt 8 sek, alltså inte nån monster maskin men då går den fort istället, kört 237km/h med full bil och lätt utförs backe, kan ju tillägga att det var mätarfart men gemfört med andra bilar verkar mätarn stämma iaf eller en mätare stämmer väll alldrig till 100% men ganska nära på smile och nej det är inget skryt, har ögonvittnen på det smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

2 600 Inlägg
4 juli 2007
Trådstartare
bmx skrev:
jodå,den går bra nu,går på alla burkar,men den rycker som fan,tror att det är nån ventiltätning!!

ok du får kolla upp de smile

2 600 Inlägg
4 juli 2007
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
tycker ford verkar ha skum utväxling, dom är inte allt för pigga men går fort som attan, som min sierra 2,9 gör 0-100km/h på runt 8 sek, alltså inte nån monster maskin men då går den fort istället, kört 237km/h med full bil och lätt utförs backe, kan ju tillägga att det var mätarfart men gemfört med andra bilar verkar mätarn stämma iaf eller en mätare stämmer väll alldrig till 100% men ganska nära på smile och nej det är inget skryt, har ögonvittnen på det smile

hehe gött. jo dom är ju lite konstiga me utväxlingen även scorpio 2,0 är de tycker jag i alla fall hoppar till lite när man ska dra på eller så är det jag som gör fel=)

Sök