som några av er vet så var jag nere i malmö i tisdags och hämtade Eisenhuts R32 gts-t.
var en enkel resa med bilen på 60 mil som löpte på fin fint, dock segt att komma hem kl 04 på morgonen...
bilen drack nästan ingen olja och vatten SAMT drog UNDER 1 liter bensin per mil!!! det är bättre än min bruksbil (mitsubishi galant kombi v6) SAMT så är den tystare i kupen än bruksbilen

börjat felsöka lite och kommit fram till att några slangar läcker/suger luft så ska börja byta alla vacumslangar och kolla genom alla andra luftslangar.
den sprutar ut olja genom Blitz dumpen så något fel med vevhusventilationen måste det vara, har plockat bort de flesta slangar och provtryckt dem och anslutningar (smakade gott med lite motor olja

)
den skjuter ibland även upp oljestickan.
ska idag komp. testa den för att få en bild av hur den mår, enl. Eisenhut så är det sexan som har dåligt komp. ska bara bekräfta det.
så stor sannorlikhet är det topplockspackningen och/eller en ventil som hängt/brännt sig så den inte kompar som den ska på sexan.
frågan är om en trasig topplockspackning också kan vara boven till att den skjuter ur olja ur dumpen samt ibland trycker upp oljestickan?
sedan har den lite kosmetiska skador så som:
förardörren ska bytas pga inbrottsförsök (ny dörr i fel färg följde med)
vingen ser ut att vara penselmålad (ska lackas om)
höger bakskärm kommer lackas om pga lite ytrost i skärmkanten
taket kommer lackas om pga stenskott/i penslade fläckar
fronten kommer plastas ihop samt lackas och ev. säljas (när jag hittat en front jag gillar bättre)
bakkjol/bakkofångare ska hittas annan snyggare (saknas något när den är orginal tycker jag)
sedan har en tanke kommit att det ska läggas en effektlack på den vita tex guld glitter.
då räcker det att ha en bra vit färg (eller vilken färg som helst) och matta ner den och sedan lägga på effekten och sedan klarlack så får man en fräsig färg

funderar på när motorn och lacken (samt annat småpill) är fixad att köpa nya insatser till baklyktorna
![http://img.photobucket.com/albums/v405/sir_Daniel/bakljusr32.jpg]()
samt även modda huven eller köpa en gtr huv för att få en snyggare grill
bild av moddad huv med snyggare "grill" eller så moddar jag en R33 gt-r grill
![http://ziax.co.uk/Images/gts32/r32-3.jpg]()
har inte tagit några bilder på bilen ännu då jag förlagt min kamera så jag tar några av Eisenhuts bilder.
![http://www.massonet.com/Skyline/images/dsc_1610.jpg]()
![http://www.massonet.com/Skyline/images/dsc_1609.jpg]()
![http://www.massonet.com/Skyline/images/dsc_1611.jpg]()
![http://www.massonet.com/Skyline/images/dsc_1608.jpg]()
nu sitter det även en R32 Gtr vinge på den
![http://i78.photobucket.com/albums/j106/blro/IMG_0161.jpg]()
lite spec på bilen (som man kanske skulle börjat med

)
RB20DET motorn
3" rostfritt avgasssytem
öppet filter
HKS coilovers ställbara i höjd och styvhet
HKS boost controller
bortplockad fartspärr
Nismo 260Km/h mätarhus (ej monterat ännu)
Clarion WXZ468RMP Stereo spec:
http://www.mds.se/?Link=http%3A//www.md … Id%3D27993Nismo sidokjolar
eftermarknads front i glasfiber
konverterade framlyktor (för att kunna besiktiga den)
17" Advan fäljar
Blitz dumpventil
blackpanelmätare från kudoz.se (turbotryck och oljetryck)
denna lista kommer bli längre ju mer tid som går...
planer när motorn går som den ska.
FMIC
större spridare
större turbo
oljekylare
oljetempmätaren