bagageutrymmet ser bra stort ut så om du vill ha kvar dem så ska ju inte de vara helt omöjligt.. klaga inte på basarna nu, han ville inte veta va han skulle köpa istället uta hur han ska få plats med allt i bilen
är det enda att bygga eget eller riva skiten till helvetet jag har 2 st 12 till som jag funderar på att säta in men dom e klena på 300 watt ingen ide kan ha dom som diskanter ahha
Finns väl några alternativ att göra på.. bra ljud eller många basar.. köra på 1000w basarna och skaffa ett riktigt steg.. eller stoppa in alla.. men då krävs det en del effekt till och inte tala på storleken på lådan.. eller lådorna.. skulle nog inte föredra och blnanda basar med olika effekter i samma låda?
ja de tror jag.. men om du nu "måste" använda alla så skulle jag nog gjort så att jag satt de rejäla basarna i en låda mot kupén och med en rejäl basport i skidluckan om det finns en sån.. sen skulla jag bygga nå snittsiga lådor med 2 500w:are på varsin sida.. ska försöka rita upp idén med lite streck
__ / \
Nåt sånt.. vet ej hur det blir nu när jag skickar det men
smart men det roliga är doma låderna får inte plats där inne dom får bara plats längst ut jag dör med deta skiten många dagar har jag hållt på med skiten tack för iden jävla bra annas
hehe.. spånskivor, lim, skruv, och såg kan lösa många problem i bagageutrymmet.. å hjälper inte de finns alltid silver- och el-tejpen till hands Ligger en rulle el-tejp i båda mina bilar iaf.. i 240:n har jag tillochmed kabelskor och kabelskotång
jag har 6 st 12´´ 4 st 500wattare och 2 st 1000wattare jag har en nissan primera kolla bilder hur ska jag få en det enklast nån bra ide typ mvh ebbe
Ska det bli bra så ska inte alla basar spela in i bilen. Kör dina två "1000-wattare" in mot ryggstödet och skidlucka. Skärma av bakåt. Bygg sen ett showbygge med de andra fyra att spela med när bagaget är öppet! Lite plast så blir det snyggt...
// Gurra BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.