Ska börja jobba på en ny hemsida men har varit ute å fotat men hittar fan ingen cool bild att börja bygga vidare på! så tänkte om någon har fotat något ballt som jag skulle kunna få tillstånd att använda?
Det jag är ute efter är att det ska se lite "future" över det hela så hade tänkt mig att ha ett spädbarn eller någon öga man kan göra om. Kommer göra om bilden så det ser genomskilnig osv osv men skicka allt ni har skulle va trevligt! (kommer använda bilden som en bakgrund så det behöver vara en stor bild)
min mail är: volvo_tobi@hotmail.com maila/skicka via msn/ lägg upp på hemsida så jag kan ta den på det viset!
Riktigt snygg sida må jag säga ! Sugen på ev fixa en hemsida åt en ?
Ja det kanske jag skulle kunna göra (dock e jag noob) bara hållit på i ett halv år ^^ ska bara bli klar med denna sedan skulle jag kanske kunan hjälpa dig if you want to!
Ja det kanske jag skulle kunna göra (dock e jag noob) bara hållit på i ett halv år ^^ ska bara bli klar med denna sedan skulle jag kanske kunan hjälpa dig if you want to!
Tyckte sidan du gjort såg ut bra, stilren och bra helt i min smak funderat själv på ngt liknande ang ens bil , inge avancerad eller "hi-tech" försökt själv knåpa ihop en hemsida men bara blivit förbannad efter ett tags försök visst är jag intresserad bara att du hör av dig då du har tid/orken