4013
Sök

angånde lån...

Os Difuntos
1 822 Inlägg
16 juli 2007
Trådstartare
eftersom den gamla tråden låstes när jag skrev får man väl posta igen (inga personangrepp nu bara pojkar och håll tonen)

HAHAHA om ni bara visste hur mkt lån och krediter jag har hade ni blivit mörkrädda men jag klagar inte på det hela mitt liv är gjort av lån och krediter men sen har jag också en jävligt skön livstill (och ett någorlunda bra betalt arbete) som gör att man kan ta inpuls lån till sånt man vill ha och tänk på att mkt av det du kan låna till har 12 månader räntefri avbetalning. Men nu är det tyvär slut med allt sånt för kärringen hemma har börjat tröttna på att jag hela tiden kommer hem med massa saker som jag köpt så nu har hon sagt att sluta köpa saker eller dra.... (men det hon inte vet är att jag har en inestånde kredit på BRL på 25000 som hon inte vet om HAHA) ursäkta att jag snopdde tråden och keep up the good work boys n girls och kom ihåg, finns det har det också ett pris men förmodligen en bra avbetalningsplan. MVH Baca

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Colaberoende
1 219 Inlägg
16 juli 2007
Så länge man kan betala tillbaka så är det väl ok.

Vet 2 bilar som har stått på Elmia i Utställningshallen  där ägarna har lånat av flera olika banker. Haft stor käft och lyckats övertala flera butiker för sponsring.
Lånat pengar av vänner och även låtit dessa bygga deras bilar mot vissa löften tillbaka

När allt skulle betalas så fanns det inga pengar kvar.

En av bilarna är nu så gott som skrot. Står upphissad på 4 pallar utan fälgarna, kjolpaket, stereo. Finns inte mycket kvar samt att han är hotad och fick ett basebollträ rätt i ansiktet.

Real Cash is King. Men lån som kan betalas av fungerar också.

/Ena

FreddeK
16 juli 2007
men tänk hur bra du hade haft om du sparade upp tilk allt och planerade inköpen istället för alla impulsköp...vet själv hur det är och jag ångrar mig djupt

fritidsprofessor
1 197 Inlägg
16 juli 2007
Personligen gillar jag inte att ta lån.. OK, till huset lånar man ju och kanske om man ska köpa sig en ny bil nån gång... Men annars prylar o andra grejer är de kontant som gäller..CASH IS KING. Har man inte råd för tillfället får man väl spara lite, de e ju halva grejen oxå, att jobba lite för det man vill ha..

/tompa

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
16 juli 2007
någon som har tittat på lyxfällan på tv3? tongue

Vilket jävla drag :)

Os Difuntos
1 822 Inlägg
16 juli 2007
Trådstartare
P-G skrev:
någon som har tittat på lyxfällan på tv3? tongue

haha det underbara programmet vilka nissar dom är,, visst jag köper massa rolig saker men jag kan iallafall betala för dom inom 6 månader dessa idioter lever totalt över deras tillgångar.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

RS
886 Inlägg
16 juli 2007
Budget is the shit wink

Focus RS

Körv
3 535 Inlägg
16 juli 2007
Haha, P-G. Såg du det också nyss? smile

Truckdriving Man

9 108 Inlägg
18 juli 2007
Ser ingen mening med tråden förutom "personliga ärenden, chat osv". Låser alltså pga brist av diskussionsmaterial, hur mycket krediter du har och hur stolt du är över att tjejen inte vet anser inte jag vara vettigt grundmaterial på en hel tråd. wink

Sök