5138
Sök

Hur svårt att ta bort a-stolpe 740?

Speed FMK
849 Inlägg
16 juli 2007
Trådstartare
Hejsan! lol

Jag inskaffade mig idag på biltema ett par mätare med passande mätarhållare. jag skule vilja ha dessa placerade i a stolpen men jag vet inte hur jag ska få bort stolpen. det är ju många här på garaget som har mätare placerade i sina a-stolpar så jag tänkte ni kunde dela med er av kunskapen så jag vet hur svårt det är och omdet är värt jobbet.

Mvh Ludde

Yellow bug!
1 640 Inlägg
16 juli 2007
Bi0HaZZarD skrev:
Hejsan! lol

Jag inskaffade mig idag på biltema ett par mätare med passande mätarhållare. jag skule vilja ha dessa placerade i a stolpen men jag vet inte hur jag ska få bort stolpen. det är ju många här på garaget som har mätare placerade i sina a-stolpar så jag tänkte ni kunde dela med er av kunskapen så jag vet hur svårt det är och omdet är värt jobbet.

Mvh Ludde

Menar du plasten på a-stolpen? tongue Min sitter iallafall fastskruvad i taksidans plast. Sitter med två skruvar i handtagen. Få bort den, sen är det bara att skjuta plasten i a-stolpen uppåt smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Fritidssysslande elektriker/Volvo doktor
695 Inlägg
16 juli 2007
Skruvar? mina handtag är bultade:D

Volvo-power, vad står annars V-power för?(:

Speed FMK
849 Inlägg
16 juli 2007
Trådstartare
Edil_ skrev:
Bi0HaZZarD skrev:
Hejsan! lol

Mvh Ludde

Menar du plasten på a-stolpen? tongue Min sitter iallafall fastskruvad i taksidans plast. Sitter med två skruvar i handtagen. Få bort den, sen är det bara att skjuta plasten i a-stolpen uppåt smile

aa. självklart menar jag plasten smile är den inte skruvad mer än där uppe? enkelt i så fall smile då kan man ju kanske bygga lite snyggt så det inte ser för bonnigt ut. hehe

Mvh Ludde

Sök