Japp. Stemeck (Speedparts) är guld värda. (såg även min kassa stavning Nu när jag läste det igen

)
El-minne stol är kanon. Är så super nöjd med det, med tanke på att man i bland lämnar in bilen till andra som vill ha SITT läge på stolen och även sina vänner. Sen är det bara att trycka på 1:an för att få SITT läge igen...vilken lyx alltså

.
Det med skin om byte ser jag inte som ett omöjligt allternativ. Men sen vet jag inte vilken stol DU sksa saffa? Med tanke på att Det finns ju en Aero stol och Viggen för 9-3;an.
Aero stolen, nyare version, har TURBO intryckt på stolsryggen, ser snyggt ut. Viggen har ju sitt märke in fasat. Sen finns det ju äldre version från 01- och neråt, tror ja, som är hel svarta och inte lika sportiga som de är som r från 02- och uppåt... bla bla bla

Jag är säker på att du kommer bli nöjd.
Det står mest lite lätt fakta i instruktionsboken om EL-stolar, fastän man inte har det som standard i just sin EGNA bil. Men eftersom det är ett extratillval så finns allt med i intruktionsboken.
Angående backspeglarna ska du inte heller vara orolig för. jag hade SE-inrednig i min 9-3;a från början. Sen då jag koppla in min el-minne stol så gick backsepglarna som vanligt. Så de styrs visserligen från bussystemet, men bussystemet har antagligen mer än EN ända funktion. Men om du pratar med Stemeck så får du EXAKT rätt svar på dina frågor. De kan hända att de har Semsterstängt nu.
Men jag vill i alla fall hjälpa dig en bit på traven av så mycket jag vet ang. detta.
Mvh Jonas