1852
Sök

Lindgren_ ´s vectra projekt.

2 644 Inlägg
3 januari 2008
Trådstartare
Mäki skrev:
Lindgren_ skrev:
Mäki skrev:

Fint! big_smile Har du gjort egna fästen till stolarna också? Eller menar du original-stolarna nu?

Sportstolarna.. Gjorde egna av plattjärn smile du vet sånna platter med hål man spikar i såg att oboy6 hade gjort det och det funka underbart smile

Tack oboy6 för tipset smile

Okej, jag kommer nog köra på steget värre i min haha big_smile

hehe okej smile Vad ska du bygga för fästen då ? tongue

Fan funka underbart med dom jag gjorde sitter sm fan stolen jag trodde inte det först tongue

Johan Lindgren

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
4 januari 2008
Oj en uppdate man missat mad lite argpå mig själv nu.. tongue

Jäkligt bra blir det iallefall, gillar din instrumentbräda helt klart, jäkligt nice kommer det bli! big_smile
Fortsätt så här, och krya på dig med om du inte gjort det helt än villsäja tongue hehe
Puss och kram! tongue \\ Kimpa
Senast redigerat av kimpan_90 (4 januari 2008)

2 644 Inlägg
4 januari 2008
Trådstartare
og900turbo skrev:
fan va fint det blir!! tröttnar du inte på o slipa hela tiden ?? big_smile mvh!!

Tack !

Jodå men det är bara bita ihop och slipa vidare och ta en öl elelr 2 så går det smile

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
4 januari 2008
Trådstartare
kimpan_90 skrev:

Jäkligt bra blir det iallefall, gillar din instrumentbräda helt klart, jäkligt nice kommer det bli! big_smile
Fortsätt så här, och krya på dig med om du inte gjort det helt än villsäja tongue hehe

hahaha big_smile

Ja den blir riktigt bra big_smile

Tack tack !

Ska ut nu så blir en ganska stor uppdate ikväll dvs 2 stolar monterade och massa slipa och spackla på instrument pnalen är vad som ska hinnas med smile

Johan Lindgren

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
4 januari 2008
Lindgren_ skrev:
kimpan_90 skrev:

hahaha big_smile

Ja den blir riktigt bra big_smile

Tack tack !

Ska ut nu så blir en ganska stor uppdate ikväll dvs 2 stolar monterade och massa slipa och spackla på instrument pnalen är vad som ska hinnas med smile

Lungt smile hehe
Tycker de ser bra ut och längtar tills kvällens uppdate kommer smile
Lycka till ikväll smile
Kommentra och rösta på min bil igen vettja, har ju "formaterat" om den.. tongue
Snälla röster är bara tilllåtna wink hehe
mvh kimpa

2 644 Inlägg
4 januari 2008
Trådstartare
Blir inga bilder ikväll eftersom att min syster som höll på att bli ihjälslagen av mig nyss har raderat alla bilder från kameran..

Det som har blivit gjort är att jag monterat båda stolarna fram och slipat ner allt glasfiberspackel på instrumentpanelen och sen har jag laggt på lite finspackel på den.. men la inte på finspackel på hela som jag tänkte göra diag får jag göra imorn eller nått..

Johan Lindgren

Satans Kung
467 Inlägg
4 januari 2008
Lindgren_ skrev:
Blir inga bilder ikväll eftersom att min syster som höll på att bli ihjälslagen av mig nyss har raderat alla bilder från kameran..

Det som har blivit gjort är att jag monterat båda stolarna fram och slipat ner allt glasfiberspackel på instrumentpanelen och sen har jag laggt på lite finspackel på den.. men la inte på finspackel på hela som jag tänkte göra diag får jag göra imorn eller nått..

Faan  Lindgren.. Sluta skyll på syrran att du har slappat i dag!!!

13,5 på Action Meet!!
LT-RACING http://www.ltracing.se

2 644 Inlägg
4 januari 2008
Trådstartare
Mr Lemon skrev:
Lindgren_ skrev:

Faan  Lindgren.. Sluta skyll på syrran att du har slappat i dag!!!

haha nej då smile Jag tar fan farsans kamera och går ut och tar kort nu det är kort på vad som hänt men inte bilder på hur det gjorts..smile

Johan Lindgren

Satans Kung
467 Inlägg
4 januari 2008
Det är bra...smile

13,5 på Action Meet!!
LT-RACING http://www.ltracing.se

2 644 Inlägg
4 januari 2008
Trådstartare
Här kommer lite bilder lemon tvinga mig att gå ut och ta kort haha !

Har monterat båda stolarna fram.. sitter som en guuuuud..
http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/5343P1040033a.JPG

Här har jag ställt dit stolarna bak så man ser hur det kommer se ut..
http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/1457P1040029a.JPG

Funderar nästan på att skita i och tona bakrutan ser ju fränt ut med 4 sportstolar..
http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/22409P1040024a.JPG

Och här kommer 2 bilder på instrumentpanelen har slipat ner allt glasfiberspackel nu och så har jag laggt lite finspackel smile
http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/10507P1040027a.JPG
http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/1000P1040030a.JPG

Det var allt för idag !

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
5 januari 2008
Trådstartare
og900turbo skrev:
har kollat igenom hela tråden big_smile är det inte dags o skaffa egen hemsida ?? o visa upp projektet där? mkt fint med stolarna big_smile hur ska du göra med bälte?? blir det 4-punkt i hela ?? eller måste du ha ram för att det ska gå o ha fram?? mvh!!

Haha nej hemsida det är för avancerat.. smile hehe tack ! Det blir 4p bälte fram och orginal för att det ska gå och besikta måste ha orginal för besiktningen och bak blir det bara orginal.. smile För att kunna ha det fram så kommer jag svetsa ett stag bak från längst ner på b-stolpen till kardantunneln kommer jag sätta ett stag bakom båda stolarna om du fattar smile och sen fästa bältena i smile TROR JAG.. får kolla på det när det närmar sig ska hämta bältena snart tror jag smile

Johan Lindgren

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
5 januari 2008
Jävlar vad kaxigt med stolarna du, ser förresten ut att vara riktigt fina stolar wink :roll:

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

2 644 Inlägg
5 januari 2008
Trådstartare
Mäki skrev:
Jävlar vad kaxigt med stolarna du, ser förresten ut att vara riktigt fina stolar wink :roll:

haha tack big_smile

Blir en dekal på bakruta "du tror ud är snabb för du har 2 sportstolar jag har 4stycken försök inte ens kör om" hahaha naevars ganska dumt när man har 150 dyngvilda ponnies big_smile

Johan Lindgren

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
5 januari 2008
Lindgren_ skrev:
haha tack big_smile

Blir en dekal på bakruta "du tror ud är snabb för du har 2 sportstolar jag har 4stycken försök inte ens kör om" hahaha naevars ganska dumt när man har 150 dyngvilda ponnies big_smile

Skit i det ja wink Inte bara för att du har en väldigt snabb bil utan även för att dom måste ligga bakom i 5minuter för att orka läsa allt wink

2 644 Inlägg
5 januari 2008
Trådstartare
Mäki skrev:
Lindgren_ skrev:
haha tack big_smile

Skit i det ja wink Inte bara för att du har en väldigt snabb bil utan även för att dom måste ligga bakom i 5minuter för att orka läsa allt wink

haha jaja big_smile aja sista dekalen jag skulle sätta på bilen:D

Johan Lindgren

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
5 januari 2008
Lindgren_ skrev:
Mäki skrev:
Lindgren_ skrev:
haha tack big_smile

Näst sista roll

2 644 Inlägg
5 januari 2008
Trådstartare
Mäki skrev:
Lindgren_ skrev:
Mäki skrev:

Näst sista roll

japp tänkte skriva förutom en dekal du vet vilken.. haha men gjorde aldrig det hahahaha big_smile dags att sova godnatt !

Johan Lindgren

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
5 januari 2008
Tja, tycker det  ser riktigt bra ut! smile
Snyggt me 4 sportstolar wink
Bara att forstätta slipa idag på instrumentbrädan, vill se den klar snart wink hehe
mvh kimpa

2 644 Inlägg
5 januari 2008
Trådstartare
kimpan_90 skrev:
Tja, tycker det  ser riktigt bra ut! smile
Snyggt me 4 sportstolar wink
Bara att forstätta slipa idag på instrumentbrädan, vill se den klar snart wink hehe
mvh kimpa

Tack tack big_smile

Idag har jag inte tid ska på 18årskalas ! hehe

Johan Lindgren

Någon Form Av Proffs
214 Inlägg
7 januari 2008
Lindgren du gör fortfarande ett mycket bra jobb, jag diggar dig smile

Januari 2007 Försvann 9 Meter Av Skåne!!!

Sök