2085
Sök

Lindgren_ ´s vectra projekt.

2 644 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
Slängde ut bilen på blocket nu så den kommer vell upp snart smile

Får se om nån nappar på den eller vill byta mot nått så jag slipper göra klart skiten har tröttnat på den bilfan så IN i helvete..

Johan Lindgren

19 Inlägg
16 juni 2008
Lindgren_ skrev:

Får se om nån nappar på den eller vill byta mot nått så jag slipper göra klart skiten har tröttnat på den bilfan så IN i helvete..

Oj! kan lätt bli så när man planerar lite för stora project, tråkigt såg mycket lovande ut!
Men hoppas nån me lite ny ernergi orkar fortsätta där du slutade smile kommer bli kanon när den e klar wink

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
16 juni 2008
Lindgren_ skrev:

Fan vad onödigt det känns, du är ju snart i mål lack är inte långt kvar ju.

Fortsätt för fan!!!!

LillNaisarn
16 juni 2008
Förstår inte riktigt varför du ska sälja bilen ?

Om det är så att du har blivit less den så är det väll bara att du tar det lite lugnt med den så du inte känner dig pressad och att du "måste göra", så ska du se att motivationen snart kommer tillbaka.

Kommer att tycka att det är väldigt tråkigt om du kommer att lägga ner tråden följer den med stor spänning är en bland dom bästa på garaget enligt mig.

Lycka till oavsett hur du beslutar dig att göra smile

www.sideways.nu
136 Inlägg
16 juni 2008
så det var du som var med johan i helgen ?? hehe, dumt av mig å inte fråga eftersom jag först trodde det men men... ja då har vi ju i alla fall träffats i helgen utan att redig hälsa tongue smile

dock lite trist å höra att du lagt ut den på blocket sad
tappat orken helt och hållet altså ? :S sad
Senast redigerat av Barnie79 (16 juni 2008)

2 644 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
Barnie79 skrev:
så det var du som var med johan i helgen ?? hehe, dumt av mig å inte fråga eftersom jag först trodde det men men... ja då har vi ju i alla fall träffats i helgen utan att redig hälsa tongue smile

hehe japp det var jag!

Johan Lindgren

Körv
3 535 Inlägg
16 juni 2008
Bra annons!

Truckdriving Man

9 108 Inlägg
16 juni 2008
Idiotiskt att sälja ett projekt, man får bråkdelen av vad den är värd. Se till att offra lite tid på den istället, blås på lack som den står i alla fall så den åtminstone ser klar ut..

Jag vet hur det är att ledsna men det är klart värt att försöka få klart den. Vectror är tillräckligt svårsålda när dom är kompletta.

2 644 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
MilleN skrev:
Idiotiskt att sälja ett projekt, man får bråkdelen av vad den är värd. Se till att offra lite tid på den istället, blås på lack som den står i alla fall så den åtminstone ser klar ut..

Jag vet hur det är att ledsna men det är klart värt att försöka få klart den. Vectror är tillräckligt svårsålda när dom är kompletta.

Mjo visst men jag har inte ork till att ens nudda bilfan..

Jo visst är dom..

Johan Lindgren

www.sideways.nu
136 Inlägg
16 juni 2008
Lindgren_ skrev:
Barnie79 skrev:

hehe japp det var jag!

haha, jaja men vi springer väl på varandra framöver igen så får hälsa mer välartat den gång det sker igen tongue wink
förmodligen blir det väl kanske att man far upp till mantorp om tre helger smile

2 644 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
Barnie79 skrev:
Lindgren_ skrev:
Barnie79 skrev:

hehe japp det var jag!

haha, jaja men vi springer väl på varandra framöver igen så får hälsa mer välartat den gång det sker igen tongue wink
förmodligen blir det väl kanske att man far upp till mantorp om tre helger smile

hehe självklart smile Ja , jag lär med vara där då smile

Johan Lindgren

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
16 juni 2008
Man ska aldrig vara så hastig.. jag kan säga att du kommer sakna kärran sen, tänk dig att få se den klar på en träff senare,  magen skulle knyta sig ganska bra tror jag efterom du har lagt ner en sån jävla massa tid och den är snart fan klar på karossen ju.
Bara att göra klar den och fixa me inredningen sen, man fixar inte att bygga motor och fixa karossen samtidigt ibland, bara att vila lite och göra klart karossen + om du inte orkar nå mer då får du ut lite mer stach för den då än va du kommer få nu..

Bara att ställ aundan bilen nu och gör nå roligt några dagar.. åk på en bilträff så ska du se att du vill ha klart kärran smile

Men om du inte ändrar dig så hoppas jag att den nya ägaren tar hand om skönheten, för det kommer verklien bli en skönhet!
Mvh Kim

2 644 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
kimpan_90 skrev:
Man ska aldrig vara så hastig.. jag kan säga att du kommer sakna kärran sen, tänk dig att få se den klar på en träff senare,  magen skulle knyta sig ganska bra tror jag efterom du har lagt ner en sån jävla massa tid och den är snart fan klar på karossen ju.
Bara att göra klar den och fixa me inredningen sen, man fixar inte att bygga motor och fixa karossen samtidigt ibland, bara att vila lite och göra klart karossen + om du inte orkar nå mer då får du ut lite mer stach för den då än va du kommer få nu..

Bara att ställ aundan bilen nu och gör nå roligt några dagar.. åk på en bilträff så ska du se att du vill ha klart kärran smile

Men om du inte ändrar dig så hoppas jag att den nya ägaren tar hand om skönheten, för det kommer verklien bli en skönhet!
Mvh Kim

Tänk om det skulle va så lätt.. var på gatebil våler för ett par veckor sen ingen insperation kom tbx då.. nu har jag vart hela helgen på sturup och ingen inspiration då heller tyvärr..

Johan Lindgren

4 299 Inlägg
16 juni 2008
Men gör så här, lägg ner allt över HELA sommarlovet o återuppta de senare i höst/vinter. Inte tänka på bilen lr nått.
De e verkligen ett grymt bygge o de skulle va riktigt kul o se den färdigställd av dig wink

Att besluta att sälja bilen e lätt o göra, o sen när de e gjort o man får se slutresultatet e de lätt att man börjar ångra försäljningen hmm

Ha bara detta i åtanke, vi kan ju tyvärr inte stoppa dig från att sälja den heller wink

//Jacob

2 644 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
Får se.. att sälja den utan att bygga klart den känns ju träligt för skulle kännas bra att göra klart bygget själv.. smile

För den blir nog ruskigt snygg faktiskt.

Johan Lindgren

4 663 Inlägg
16 juni 2008
NEJ NEJ NEJ  sälj den inte den kommer bli så FET sad sad
vad händer med dig, ska du köpa ny ?
mvh robin

987 Inlägg
16 juni 2008
Riktigt tråkigt, hade hoppats att få se dig bygga klart den!

i like it load

2 644 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
Saab_Robin skrev:
NEJ NEJ NEJ  sälj den inte den kommer bli så FET sad sad
vad händer med dig, ska du köpa ny ?
mvh robin

hmm

Jag köper köpa nytt.. men blir nått med mycket motor och lite mindre utsida för jag trycker det är så jääääävla tråkigt att stå och slipa spackel och skit..

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
pippaaN skrev:
Riktigt tråkigt, hade hoppats att få se dig bygga klart den!

mjo tyvvärr! sad

Johan Lindgren

Sök