Lovande Vet själv att det inte är lätt att bygga med tight budget då jag själv gör det
Lycka till med projektet
MVH Jimmu
Tight budget? Ser den beställningslistan ut att vara billig?
Kan ju säga så att det blir dåligare och dåligare med pengar.. efter bilköpet är grejer köpte/beställda för lite över 30 000 just nu.. och det är bara början..
aja det kommer gå att bygga klart den jag är inte orolig över pengarna jag är mer orolig över hur lång tid det kommer ta att göra klart allt..
Halvspons?? Vad är det och hur lyckades du med det? De övre stolarna såklart, om du ska ha bilen till en "vanlig" stylad gatbil:p. Är de från ridetech??
Det är inte för mycket att göra, bara för lite tid att göra allt
Halvspons?? Vad är det och hur lyckades du med det? De övre stolarna såklart, om du ska ha bilen till en "vanlig" stylad gatbil:p. Är de från ridetech??
Jag kallar det halvspons för att jag får ett par stolar och betalar för ett par.. japp dom är från ridetech Stolarna är redan beställda vart 4 stycken av dom övre som du tyckte Jag vet inte riktigt hur jag lyckades få spons jag pratade med dom när dom hade monter nåra gånger att få spons över telefon och mail är mycket mycket mycket svårt enligt mig..Bättre o ta det irl med dom !
Jaha...okej...funderar även jag på att skaffa mig liknande som de övre i rött/svart...har läst i tråden och hoppas det går bra för dig med projektet...håller på med en mondeo själv med allt därtill...blir nog bra...hoppas jag:p
Det är inte för mycket att göra, bara för lite tid att göra allt
Jaha...okej...funderar även jag på att skaffa mig liknande som de övre i rött/svart...har läst i tråden och hoppas det går bra för dig med projektet...håller på med en mondeo själv med allt därtill...blir nog bra...hoppas jag:p
Se nu till få fart på bygget:D När räknar du med att köra med bilen???
Garage helvettet måste ju bli klart.. Jadu räknar med att köra den med en övningskörninigsskylt bak till elmia nästa år har ju plats där om jag hinner klart..