5165
Sök

Köpa "driftingdäck"?

1 418 Inlägg
23 juli 2007
Trådstartare
Tänkte höra vart man kan få tag på däck som ryker i olika färger?
mvh

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

265 Inlägg
23 juli 2007
Det finns en modell som heter Kumho Ecsta MX-C som finns i olika "rykfärger". Kolla med Kumho-återförsäljare ifall de kanske kan köpa in. smile Jag tror de är ganska dyra dock... Räkna med minst det dubbla från vanliga däck.

Rörpulare
1 453 Inlägg
23 juli 2007
Annars e väl ett par slitna 15" däck och ett disel bad som gäller!! Fyfan va halt de blir:D

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

9 108 Inlägg
23 juli 2007
nissan 200sx skrev:
Annars e väl ett par slitna 15" däck och ett disel bad som gäller!! Fyfan va halt de blir:D

Du läste inte frågan antar jag wink Sedan är inte grejen med drifting att ha så dåligt fäste som möjligt utan att det ska gå fort på ställ, det går inte med hala skitdäck tongue

Rörpulare
1 453 Inlägg
23 juli 2007
MilleN skrev:
nissan 200sx skrev:

Du läste inte frågan antar jag wink Sedan är inte grejen med drifting att ha så dåligt fäste som möjligt utan att det ska gå fort på ställ, det går inte med hala skitdäck tongue

Nej då:) bara dåligt morgon skämt från min sida;)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Sök