3796
Sök

Uppkörning i göteborg?

2 164 Inlägg
23 juli 2007
Trådstartare
Hejsan!! Jag bara undrar ifall nån här har gjort sin uppkörning i Göteborg och om det är svårt? vad kommer man få göra ?? tvingar dom en att göra massa jobbiga saker? Tips?

EDIT: Jag klarade uppkörningen den 30/7 big_smile

Mvh Dadde smile
Senast redigerat av dadde (31 juli 2007)

"Life´s too short to drive a boring car"

4 554 Inlägg
23 juli 2007
tar man bara de lugnt så tror jag inte det är någon fara i göteborg korsvägen och polhemsplatsen är väl ställen man kanske inte vill in i om man ska köra upp men som sagt man får ju direktioner om var man ska köra så det är bara å ta de lugnt och kolla mycke var andra bilar cycklister och annat krafs är:P

2 164 Inlägg
25 juli 2007
Trådstartare
hehe okej smile jag är lite nervös för att köra upp i göteborg, det är ju sveriges näst största stad tongue

4 767 Inlägg
25 juli 2007
Tänk på att precis när du kör ut från vägverket så korsar du en cykelbana, glöm inte att titta efter där så att ingen kommer innan du korsar den wink

Annars är väl inte gbg svårare än någon annan stans.. Lycka till!

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

*GULAN*
647 Inlägg
26 juli 2007
Ett tips är att du typ leker teater och kollar jätte noga typ döda vinkeln osv. Så att det syns att du kollar typ vrider hela huvudet tydligt ska det vara oxå. Det är dom jätte noga med.

Sen är det väll att slapna av köra och se glad ut big_smile

Lycka till med kortet big_smile
Senast redigerat av mr_persiano (26 juli 2007)

2 164 Inlägg
27 juli 2007
Trådstartare
tack så mycket för tipsen!! det där med cykelbanan va riktigt bra att veta big_smile och mycket teater kommer det nog bli!! smile

2 164 Inlägg
31 juli 2007
Trådstartare
jag fixade uppkörningen!! jag har körkort tongue woho big_smile

4 767 Inlägg
31 juli 2007
Grattis! big_smile Nu kommer den verkliga utmaningen, att behålla det! big_smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
31 juli 2007
man får grattulera då smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

2 164 Inlägg
1 augusti 2007
Trådstartare
Erick skrev:
Grattis! big_smile Nu kommer den verkliga utmaningen, att behålla det! big_smile

Mvh
Erick

hehe joo jag har märkt det... man vill gärna testa gasen lite väl mycket ibland kanske tongue

Sök