6720
Sök

växter i akvarium

539 Inlägg
23 juli 2007
Trådstartare
hej smile

har precis börjat med akvarium igen, är det nån som kan skänka lite växter gratis? har haft en 250l akvarium själv, vet att man slängder mängder med växter varje månad smile

kan hämta inom trollhättan-vänersborg-uddevalla området.
Senast redigerat av Garic (23 juli 2007)

820 Inlägg
23 juli 2007
ja, såna växter har fan ingen lång livslängd smile

796 Inlägg
23 juli 2007
ofan så det är fler som växterna dör för. mina dör hela tiden kommer in i affären o jag säger att jag ska ha en tålig växt och en månad senare så är dom döda typ.

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

Hmm.
23 juli 2007
ronne skrev:
ofan så det är fler som växterna dör för. mina dör hela tiden kommer in i affären o jag säger att jag ska ha en tålig växt och en månad senare så är dom döda typ.

Haha, ne de lever inte länge.

539 Inlägg
23 juli 2007
Trådstartare
neej ni uppfatar mig fel smile jag har precis börjat med akvarium igen, vill ha lite växter i den. Slänga växter, jag menade att i en stor akvarium det växer så mycket på en månad att man klipper ner en hel del och slänger... i af jag, här jag hade 250l. Det var inte frågan om att de dör utan det var för mycket big_smile

VVS-Montör
231 Inlägg
23 juli 2007
Du har inte tänkt på att fiskarna äter växter? Jag har ett 325L akvarie, där finns bara Malavi och Tangika... den fisk sorten ska ha sten så det var inte så konstigt att mina försvann hela tiden... men men... nu är det fullt med sten! Snyggt det är nu! Annars kan du ju köpa plastväxter... inte lika snyggt men varar för evigt! Hade silver hajar innan... dom var 23-25cm långa... DOM äter växter som bara fan... och är oxo asätare... har dock gjort av med dom nu! Blev lite stora....

Stolt Pappa till sonen Lias och dottern Melicia!! :9
Life`s a bitch then you die! So fuck the world and take a ride! :9

796 Inlägg
23 juli 2007
aaa men dom likson ruttnar eller hur man ska säga kan iofs bero på att jag inte städar i akvariet så ofta man ska heller

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

Sök