3166
Sök

STULEN: the ONE

-:Player in the street:-
234 Inlägg
26 juli 2007
Lider me dej ...tycker de e så j-la tråkigt att man inte kan få ha något i fred längre....hopps som sagt du får tabax bilen efter alla timmars slit för att få de fina resultatet...håller ögona öppna här uppe me .....om de skulle vara så att man såg bilen ...finns de möjlighet att få tag på dej då...för komma fram te polisen o säga att ja åker efter en stulen bil lär dom ju som vanligt inte bry sej om...man vet ju hur de e...

-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-

55 Inlägg
26 juli 2007
Mjo, kan vara import som det handlar om. Att dem inte kan tjäna pengar på något annat vis hmm Riktigt synd att den blivit stulen faktiskt, gillar den där bilen.
Senast redigerat av bound (26 juli 2007)

Living life sideways!

2 452 Inlägg
26 juli 2007
ang kort inga problem...han sitter ju bak o då är det ju lätt att vara med...

men tänker inte kommentera mer nu på grund av att jag har fått en lapp i rutan på min bil...kan säga det var ingen vacker syn som jag mötte när det gäller min egen bil...

döden kommer tillbaka

20 Inlägg
26 juli 2007
Låter ju helt otroligt att nån skulle lägga ner så mycket jobb för att sno en s40 som man ändå inte kan plocka nåt av pga att alla känner igen grejerna.

Den är säkert stulen men det där med lasbil och fraktad utomlands det köper jag inte då det lär va dyrare att ordna allt med frakt osv än vad man får för dom få delar som går att sälja från den.

32 Inlägg
26 juli 2007
Ursäkta fick nyss se detta att bilen var stulen och orkade inte gå igenom 12 sidor av kommentarer för att få reda på vart bilen sågs sist så därför frågar jag ist (A)

Vart den såg sist riktning och när ???

Tycker jävligt synd om dig att bilen blev stulen kan fan inte fatta att dom måste ge sig på en sån unik o personlig bil för dig lr någon bil ihuvudtaget för alla bilar är ju personliga för någon .....  ska iaf hålla mina ögon öron öppna så gått jag kan också !!

------------------------------------

The Rc_Tuning [Top Secret] Project is here ...

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
26 juli 2007
Tråkigt att du inte fick ha den ifred....
Ännu tråkigare nästan alla dessa rykten som går....varit till salu länge, ingen köpare, uppförsäkrad till max, å nu så att säga stulen.....
Tråkigt tråkigt, hoppas du får tillbaks riden i nice skick! *håller tummarna*

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

124 Inlägg
26 juli 2007
turbodeath skrev:

men tänker inte kommentera mer nu på grund av att jag har fått en lapp i rutan på min bil...kan säga det var ingen vacker syn som jag mötte när det gäller min egen bil...

vadå e det nån som har hotat dig eller??

9 108 Inlägg
26 juli 2007
turbodeath skrev:

Och hur skulle någon kunna veta vem du/din bil är? Speciellt med tanke på att regnummer inte syns här på din garaget-sida. Tycker det luktar lite skitsnack faktiskt men upp med bilderna så är jag överbevisad. Man får vara bra beredd om man hinner sätta på en kamera och ta en bild på en mötande lastbil.

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
26 juli 2007
MilleN skrev:
turbodeath skrev:

Och hur skulle någon kunna veta vem du/din bil är? Speciellt med tanke på att regnummer inte syns här på din garaget-sida. Tycker det luktar lite skitsnack faktiskt men upp med bilderna så är jag överbevisad. Man får vara bra beredd om man hinner sätta på en kamera och ta en bild på en mötande lastbil.

Det kåter ärligt talat som mycket BS från din sida. och vad va ingen vacker syn? upp med bilderna annars så har du ju bevisat att du bara sitter och ljuger.

Tänk om det va din bil som blev stulen som du har lagt ner kropp och själ i och sen är det en som påstår sig ha bilder på den men vill inte visa de, hur skulle du reagera?

Vilket jävla drag :)

2 452 Inlägg
26 juli 2007
jag tänker inte kommentera din mening p-g....vill du ha bilder på min bil demolerad så får du väl köpa mig en kamera då....sen så är det inga problem o ta kort från baksättet för pojken när man står vid preemtappen vid agnesberg o han får rödljus...vi utgår vissa chaufförer därifrån...

döden kommer tillbaka

956 Inlägg
26 juli 2007
är ju jävligt idiotiskt att sno en sån unik bil..Finns väl förmodligen bara en i världen som ser ut just så..Jag tycker grymt synd om dig

eldus veldus

2 452 Inlägg
26 juli 2007
http://www.garaget.org/archive/25383/40 … 525011.jpg

detta är foto taget nu på kvällen...glas på marken än...det enda kort jag kunnat ta med en mobilkamera just nu...fått låna en telefon med någolunda kamera...skall se om jag kan ordna foto på resten av bilen imorgon efter jobbet...
Senast redigerat av turbodeath (26 juli 2007)

döden kommer tillbaka

Evighetsprojektist
216 Inlägg
26 juli 2007
turbodeath skrev:
http://www.garaget.org/archive/25383/40570/40570-525011.jpg

detta är foto taget nu på kvällen...glas på marken än...det enda kort jag kunnat ta med en mobilkamera just nu...fått låna en telefon med någolunda kamera...skall se om jag kan ordna foto på resten av bilen imorgon efter jobbet...

Varför skulle nån slå sönder din bil för att The One är stulen?

1 150 Inlägg
26 juli 2007
turbodeath skrev:
http://www.garaget.org/archive/25383/40570/40570-525011.jpg

Där övertygade du mig verkligen:)en glasbit och lite spliter....

Hmm.
26 juli 2007
NU när du hade en mobilkamera- varför fotade du inte HELA bilen istället för glasbitar på mark.?

155 Inlägg
26 juli 2007
OMg! Känns som att tråden har spårat ut lite försök hjälpa stackarn som blivit av med bilen istället!! P.s Tycker det är jävligt synd att blivit stulen:( Lider med dig! Hoppas allt löser sig till det bästa! Mvh // CHristofer

Lackerare
29 Inlägg
26 juli 2007
turbodeath skrev:
jag tänker inte kommentera din mening p-g....vill du ha bilder på min bil demolerad så får du väl köpa mig en kamera då....sen så är det inga problem o ta kort från baksättet för pojken när man står vid preemtappen vid agnesberg o han får rödljus...vi utgår vissa chaufförer därifrån...

så du kör lastbil???

faan har ni baksäte med fönster i era lastiblar,me tanke på att du sa att grabben din tat kort från baksätet!!

Livet är hårt och hänsynslöst

5 198 Inlägg
26 juli 2007
wempa skrev:
turbodeath skrev:

så du kör lastbil???

faan har ni baksäte med fönster i era lastiblar,me tanke på att du sa att grabben din tat kort från baksätet!!

Dessutom körde dom oxå

Bobo
26 juli 2007
Vad händer turbodeath? vad för lapp på din bil? glas på marken, vad händer egentligen?
Senast redigerat av Bobo (26 juli 2007)

529 Inlägg
26 juli 2007
Var hade ni sett  bilen nånstans ? ni som fotat den  " orange lastbil "  på väg ner mot malmö eller ?

Volvo fore life :)

Sök