2487
Sök

styrväxeln hugger

14 Inlägg
26 juli 2007
Trådstartare
jag har en 740 gl -88a som jag har haft upp pallad fram i en vecka och laga rost men när jag väl hade tagit ner han så hugger det i ratten och hjulen när jag svänger stillastående och när jag rullar lite. jag kan inte se några fel. vad kan det vara???? och jag har ju inte rört styrväxeln

brännt gummi luktar kärlek

Reparatör
630 Inlägg
26 juli 2007
flugan_740 skrev:
jag har en 740 gl -88a som jag har haft upp pallad fram i en vecka och laga rost men när jag väl hade tagit ner han så hugger det i ratten och hjulen när jag svänger stillastående och när jag rullar lite. jag kan inte se några fel. vad kan det vara???? och jag har ju inte rört styrväxeln

låter som det skulle kunna va rattaxelknut som gett sig . Kanske har jorden när du svetsat gått genom den å på så sätt lyckats sabba den .

14 Inlägg
26 juli 2007
Trådstartare
mektrollet skrev:
flugan_740 skrev:

låter som det skulle kunna va rattaxelknut som gett sig . Kanske har jorden när du svetsat gått genom den å på så sätt lyckats sabba den .

kan det vara så illa....

Skaune
26 juli 2007
Känns lite dumt o fråga men de har inte läckt ut styrservo olja då?

1 893 Inlägg
26 juli 2007
Axor skrev:

Tänkte precis samma. Låter som om det saknas olja i servot. smile

Fartsyndare/Musik-narkoman
199 Inlägg
26 juli 2007
eller luft i systemet (?)

Jag kommer bara ihåg saker som är viktiga, Eller var det saker som som är oviktiga?

14 Inlägg
27 juli 2007
Trådstartare
Axor skrev:

nej det har inte läckt något.. jag trodde också det men..

14 Inlägg
27 juli 2007
Trådstartare
Inkster skrev:
eller luft i systemet (?)

det ska inte vara någon luft i systemet heller för jag har luftat flera gånger...men det finns ju inget läckage så det ska inte kunna komma in luft heller....

Sök