5647
Sök

Nummerplåtten?

1 319 Inlägg
26 juli 2007
Trådstartare
Hallåå

Har en kompis som vill styla sin bil men vi har funderat på om att plocka av skylten att lägga den där inne i bilen på panellen...får man ha de så ?

tack för svar!
Senast redigerat av racer_mackan (26 juli 2007)

Leg. Spådam
816 Inlägg
26 juli 2007
Nej

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

1 319 Inlägg
26 juli 2007
Trådstartare
Merclone skrev:
Nej

är du säker på de ? vad för man i böter ?

Leg. Spådam
816 Inlägg
26 juli 2007
Nej jag bara skriver svar på måfå... Klart som fan jag är säker, annars hade jag inte sagt det. Skylten syns inte som den ska då, exempelvis för hastighetskameror och biltullarna i Stockholm.

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
26 juli 2007
Det kostade 800 om dom inte kan se skylten... En kompis hade snö och skit på skylten i vintras och han åkte på det, plus att tvätta den på plats.
Och nu är dom hårdare mot folk som har felaktiga skyltar. T.ex mindre skyltar. Såna som inte vägverket har godkänt.

Dessutom är det otroligt fult med skylten inne i bilen... Ser så billigt ut. neutral

EDIT: tog bort en bokstavsmiss
Senast redigerat av Irmscher Vectra (26 juli 2007)

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
26 juli 2007
Irmscher Vectra skrev:
Det kostade 800 om dom inte kan se skylten... En kompis hade snö och skit på skylten i vintras och han åkte på det, plus att tvätta den på plats.
Och nu är dom hårdare mot folk som har felaktiga skyltar. T.ex mindre skyltar. Såna som inte vägverket har godkänt.

Dessutom är det otroligt fult med skylten inne i bilen... Ser så billigt ut. neutral

EDIT: tog bort en bokstavsmiss

word ^^

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

9 108 Inlägg
26 juli 2007
Som sagt är det olagligt, bötesbeloppet höjdes förra året till 1500:- också så det är knappast värt det.

Låser här med hänvisning till sökfunktionen och rubriksanvisningarna.

Sök