5806
Sök

Posten leveranser...

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
28 juli 2007
Trådstartare
Någon som vet hur dom tänker på posten?? Beställde saker från ett företag i Linköping igår... Såhär står de på godssökningen...

Händelser

2007-07-26 14:06 Sunplex AB. Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren

2007-07-26 20:46 Jönköping. Försändelsen har sorterats

2007-07-27 16:51 Posten. eBrevsavisering har skickats till mottagaren

2007-07-27 18:17 Ånge. Försändelsen har sorterats

Hur fan kan man skicka sakerna ner till Jönköping först o sen upp till Ånge... mad

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

1 567 Inlägg
28 juli 2007
Bara att vänta och se...

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
28 juli 2007
Trådstartare
940R skrev:
Bara att vänta och se...

Jo tråkigt men sant... Paketet skulle kunnat vara här idag... Förra gången jag beställde från Nårdik så skickade dom först sakerna från Övik ner till Örebro... Sen från örebro till Ockelbo... sen hem till mig... istället för att skicka direkt till Gävle från övik...

Proljece?
1 464 Inlägg
28 juli 2007
golfarn_nr1 skrev:
Någon som vet hur dom tänker på posten?? Beställde saker från ett företag i Linköping igår... Såhär står de på godssökningen...

Händelser

2007-07-26 14:06 Sunplex AB. Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren

2007-07-26 20:46 Jönköping. Försändelsen har sorterats

2007-07-27 16:51 Posten. eBrevsavisering har skickats till mottagaren

2007-07-27 18:17 Ånge. Försändelsen har sorterats

Hur fan kan man skicka sakerna ner till Jönköping först o sen upp till Ånge... mad

Behandlas olika mina paket från te.x netonnet skickas till malmö sen ystad sen till tomelilla sen till brösarp tongue riktigt störigt också men dom har sina metoder .

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

saabtok
1 306 Inlägg
28 juli 2007
haha ja  posten i ett nötskal ....Ja beställde på en sön och på fre så kunna ja hämta  mina  solarplexius

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
28 juli 2007
Trådstartare
Så jäkla dumt ju.. Inte långt från Linköping till Gävle...

Eliminator
1 441 Inlägg
28 juli 2007
De har sina sorteringställen, finns inte så många längre de ligger ganska glest. Alla paket samlas på de olika regionala sorteringställena, sedan går de med turbil, långtradare, tåg eller flyg beroende på vart det skall. Så de kan hamna på flera olika sorterings ställen om paketeet skall långt eller avsides.

//T

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
28 juli 2007
Trådstartare
Sokrates skrev:
De har sina sorteringställen, finns inte så många längre de ligger ganska glest. Alla paket samlas på de olika regionala sorteringställena, sedan går de med turbil, långtradare, tåg eller flyg beroende på vart det skall. Så de kan hamna på flera olika sorterings ställen om paketeet skall långt eller avsides.

//T

Hehe jo ja märker de... tongue

OEM <3
6 957 Inlägg
28 juli 2007
När ja beställde mina fälgar sorterades dessa 7 ggr varav 5 ggr på samma ställe...
De e nåt nytt efter 1 juni med företagspaket till privat personer som krånglar inom
posten har ja fått förklarat...

Så bli inte förvånad omd e står "paketet har sorterats" igen å igen å igen...tongue

Mvh

OEM <3

Livsnjutare
342 Inlägg
28 juli 2007
Beställde ett paket ifrån Mobillagret.se som ligger i Älvdalen, jag bor i Mora, ca 4mil ifrån varandra! Men mitt paket skickades till Malmö och sen till Mora! Måste ha blitt nå fel smile

Halvsats till 940 säljes! Ej ltt! Gått max 20 mil! Säljes pga. krockad bil!

DFFL
9 020 Inlägg
28 juli 2007
Jag kör lastbil för en firma som är inhyrd av posten.
Varannan vecka så kör jag 15 mil från malmö till olofström och hämtar post, för att sen köra ner det till malmö igen.
Och jag har sett att folk har postat saker till andra personer i olofström som jag kör den rundan.
Och en söndag fick jag köra reklam från malmö till avesta, eftersom att reklamen skickas ner till malmö för att bli märkt.
Ännu längre onödig körning med fullastad lastbil.

Men det är så det är upplagt, ogenomtänkt och ingen bryr sig därinne.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök