5804
Sök

Någon som beställt utomlands? Jag är osäker angående betalningen.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
29 juli 2007
Trådstartare
Det står så här under betalningen.

Please select a payment method for this order.
Credit Card or Nochex

MoneyBookers.com

Check/Money Order

Credit Card - Barclays Bank Secure Site (EPDQ Form)

Enligt swedbank kan jag öppna ett bankkonto att betala igenom, vilket av alternativen ska jag välja då? Det är första gången jag beställer där man inte kan välja postförskott så jag blev fundersam smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Hur tänkte du nu?!
423 Inlägg
29 juli 2007
Har inte swedbank så man kan öppna ett "engångskortkonto" typ, funkar som ett visa kort (iaf via internet) där man sätter in så mkt pengar som man vill föraöver till ett annat konto, så tar man bara Credit Card lr har ja fel?

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
29 juli 2007
Trådstartare
Det är så det ska fungera! Dom förklarade det för mig men jag är ju värdelös på att komma ihåg sånt wink Men det ska alltså fungera som ett kreditkort?
Tack för hjälpen.

Hur tänkte du nu?!
423 Inlägg
29 juli 2007
Tror att det ska göra de, man får typ som ett kortnummer som man knappar in på sidan, å så kan man ju själv välja hur mkt pengar man ska ha på just det kontot, så slipper man risken att dom tömmer kontot för en.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
29 juli 2007
Trådstartare
Puff2k skrev:
Tror att det ska göra de, man får typ som ett kortnummer som man knappar in på sidan, å så kan man ju själv välja hur mkt pengar man ska ha på just det kontot, så slipper man risken att dom tömmer kontot för en.

Så var det! Då får jag beställa den imorgon då, när jag har satt in pengar på det kontot smile

Edit: Tack så mycket för hjälpen förresten smile
Senast redigerat av Mäki (29 juli 2007)

Hur tänkte du nu?!
423 Inlägg
29 juli 2007
Lungan tongue kul å kunna hjälpa till ibland

Sök