Funderar på om jag ska låta toningen sitta kvar eller om jag ska rycka bort den, känns dock lite idiotiskt med tanke på att den kostade runt 5000kr (åströms glas i kalix som tonade den)
Vad tycker folk ?
Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes
om du ska ha bara bak så ser det ut dumt, om du lägger fram också så behåll min åsikt iaf... 5papp? det lät ut saftigt, vet en kompis som tonade 7st rutor (alla förutom framrutan) gick på dryga 4000:-
Kanske ser aningen skumt ut med den lacken. Skulle bilen varit svart så skulle det nog se lite bättre ut. Svårt att säga om det skulle se bättre ut utan. Det ser ju lite småstadsraggare ut nu, men det kanske skulle se lite för svensson ut utan...
Kanske inte hjälpte så mycket...
"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman Min projekt tråd
om du ska ha bara bak så ser det ut dumt, om du lägger fram också så behåll min åsikt iaf... 5papp? det lät ut saftigt, vet en kompis som tonade 7st rutor (alla förutom framrutan) gick på dryga 4000:-
Jag har funderat på att lägga fram också, men då var de ju dedär med polisen.. har redan fått böter på min gamla bil.. har en smått sjuk snut här i boden.. Men frågan är ju vart man får tag på samma film som dom använde ? så de inte blir så stor nyansskillnad..
Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes
Jag har funderat på att lägga fram också, men då var de ju dedär med polisen.. har redan fått böter på min gamla bil.. har en smått sjuk snut här i boden.. Men frågan är ju vart man får tag på samma film som dom använde ? så de inte blir så stor nyansskillnad..
Är bara att använda samma %, fast jag skulle köra på ljusare film runt om tex 35% ser ut mkt stilrenare speciellt på lite nyare och silver bil.
Fast jag kan förstå om det känns ut rätt surt och riva filmen då det är "proffs" lagt, men det e ju ingen höjdare precis heller vara nojjig för att få böter av herr blå för filmen,
du kommer lättare undan med det om du använder svagaste toningen på sidorutorna fram, tänk dock på att eftersom resten är så mörkt så blir även svagaste toningen mörkare än om du tonat svagt på hela bilen
jag hade annars rivigt bort allt och bara använt svagare toning