4192
Sök

Billiga däck

459 Inlägg
31 juli 2007
Trådstartare
Hej, som trådnamnet angiver så undrar jag nu om ni vet några shyssta firmor runt stockholms området som säljer eller tar hem billiga däck, behöver inte vara några värstingar med tanke på att ja inte kör mer än 110km/h~~, 205/55~~ 16".

///MVh Fozze

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
31 juli 2007
www.dackonline.se har billiga däck smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

LillNaisarn
658 Inlägg
31 juli 2007
www.nordendack.se och www.dackonline.se brukar ha väldigt billiga däck

Kilowatts is my living, horsepower is my life.

21 Inlägg
31 juli 2007
LillNaisarn skrev:
www.svenskagrossisten.se .

Beställde härifrån och fick vänta exakt 4 veckor innan jag fick däcken...struliga som f*n, kunde inte svara på en enkel fråga om det var ett betal eller gratisnummer jag ringde till...är ett 0771 nummer. Dom uppdaterar aldrig "ditt konto" på deras hemsida...m.m

Kan ha varit för att dom vanliga gubbarna var på semester men jag vet inte...om man ska beställa härifrån så ring dom först o fråga om dom har däcken på lager, och att dom ska kolla så dom verkligen har dom på lager, då kan det nog vara okej.

285 Inlägg
31 juli 2007
TicDemp skrev:
Hej, som trådnamnet angiver så undrar jag nu om ni vet några shyssta firmor runt stockholms området som säljer eller tar hem billiga däck, behöver inte vara några värstingar med tanke på att ja inte kör mer än 110km/h~~, 205/55~~ 16".

///MVh Fozze

hmm, kan inte låta bli att kommentera det,  nu är ju definitionen på billiga olika. men det med billiga däck brukar vara att dom funkar dålig vitt vått väglag, i 110 i en jämnförelse på blöt väglag så hade ett par billiga däck 35 meter längre bromsträcka än ett par dyrare.
kanske värt någon 1000 lapp för att slippa riskera sitt eget eller någon annans liv.

en satans jävla Volvo.

658 Inlägg
31 juli 2007
Ravestream skrev:
TicDemp skrev:

///MVh Fozze

hmm, kan inte låta bli att kommentera det,  nu är ju definitionen på billiga olika. men det med billiga däck brukar vara att dom funkar dålig vitt vått väglag, i 110 i en jämnförelse på blöt väglag så hade ett par billiga däck 35 meter längre bromsträcka än ett par dyrare.
kanske värt någon 1000 lapp för att slippa riskera sitt eget eller någon annans liv.

För mig är billiga däck inte att de kostar lite pengar utan att de kostar mindre än på andra ställen. Ett däck som kostar lite pengar och är värdelöst är ett dyrt däck. Däremot ett bra däck för lite pengar är billigt wink

Kilowatts is my living, horsepower is my life.

1 231 Inlägg
31 juli 2007
_Glenne_ skrev:
www.dackonline.se har billiga däck smile

Då får vi hoppas att det är vinterdäck han ska ha wink annars får han dem lagom till nästa säsong

Håller helt med dig JoQe.

Mitt projekt: Evo III

459 Inlägg
31 juli 2007
Trådstartare
ska ha ett par billiga sommar däck, då ja ej kör me bilen på vintern, som sagt så rör jag mig istortsett bara med bilen här på värmdö där det max är 70km/h.

MitsuNörd
880 Inlägg
31 juli 2007
Nankang är väl dom bästa skit däcken annars ?
Inge vidare att köra bana med i alla fall...

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida

Sök