Jorg3n skrev:
nu har jag slut på ider så jag tänke jag skulle fråga här, kanske någon haft liknade problem?
De var så jag plockade toppen på min 740 tic, bytte lite packboxar mm för att det ska va i skick så att säga.. iaf nu när jag plockat ihop biljeveln igen så när jag startade den så gick den väldigt krattigt.. den rök svart blandannat. Alltså den fick för mycket bränsle. För att göra ett litet test å se om det kanske rättade till sig åkte jag 7mil med den.. tankade 300:- å ändå fick jag brännslestop?.. dagen efter när jag skulle starta den så tände den inte änns till.. Jag har gnista, det finns soppa.. Det första jag tänkte på var om någon pillat med min luftmassemätare när jag hade plockat ur den.. för att göra saken lättare lånade jag polarens som satt och fungerade på hans bil. ingen skillnad.. provade den stora styrboxen då jag har haft problem med min tidigare, fortfarande ingen skillnad.. hepp tänkte jag.. så lånade jag den där lilla styrboxen som sitter på vänster innerskärm och fortfarande ingen skillnad. Nu så blev jag trött på bilen så den har fått stått i en månad och igår så tänkte jag att man skulle göra ett nytt försökt. Jag vet att tändingslåset är lite halvglappt så jag satte i ett nytt. då när jag vred på starten så tände den till 3gånger sen är det samma sak igen. Jag har letat överallt och det finns inga kontakter som inte sitter ihop.

någon som haft något liknade eller vet något om det?
Givetvis så nollade du motorn då du plockade av toppen?
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS