3545
Sök

Ford Prombe problem

351 Inlägg
2 augusti 2007
Trådstartare
tjena en tjej kompis undrar ifall de finns sider där man beställa reservdelar till hennes bil eller styling grejer,hon är tvungen att skicka efter delar ifrån USA...hon kan inget om bilar men hon va sugen att bli medlem här när ja visade sidan för henne.Så visade ja henne andra som hade likadan bil som hon o blev impad.Skulle va kul att få lite hjälp:)

Dansken

Proljece?
1 464 Inlägg
2 augusti 2007
Finns ju reservdelar på mekonomen till den bilen?

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

1 741 Inlägg
2 augusti 2007
vad är det för delar hon ska ha då? reservdelar är ju ganska mycket från en ny motor till en liten plastplugg som håller fast nån inredningsdetalj.

men mekonomen har ju t.ex reservdelar eller nån ford återförsäljare.

styling är jobbigare verkar vara tungt någon som har en kanske kan svara bättre

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

351 Inlägg
2 augusti 2007
Trådstartare
jo men hennes pappa va inne på mekonomen o dom hade inte ens tändsystemet hemma så de måste väl beställa ifrån USA?,men finns de orginal eller vanlig kläddsel till hennes..för förra ägaren brände hål i förasätet....samma med att hon ville ha lite styling grejer till den inv och utv.Finns de nån sida så hon kan leta på eller är alla grejer universall till alla bilar.tex en vinge till promben,vill hon ha o andra baklampor finns de i vita?

Dansken

Proljece?
1 464 Inlägg
2 augusti 2007
Senast redigerat av haxer (2 augusti 2007)

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
2 augusti 2007
Ett tips: www.performanceprobe.com

Proben är för övrigt en Mazda 626 med amerikansk kaross, så beroende på årsmodell och motoralternativ bör det mesta till bilen finnas på Mekonomen. Inredning skulle jag söka på skrotarna i sverige, SÅ ovanlig är inte bilen.

Styling finns en del i sverige till nya modellen (från -93), den äldre finns det mindre grejor till, men det finns.

Prata gärna med fler här på garaget som har samma modell som din vän, annars har jag lite mer länkar men eftersom jag inte har någon aning om vad hon har för bil känns det lite meningslöst att leta igenom och skicka upp allt.

Tror dessutom att det finns en del trådar om detta tidigare också, om du söker på Probe i forumet. Men Prombe lär du inte hitta något på, antar att du slant på tangenterna... smile

// Ellen smile

Ps: Klart hon ska bli medlem, vi är ett stort antal tjejer här och det finns också ganska många som åker Probe! (Har dock sålt våra.)

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

351 Inlägg
3 augusti 2007
Trådstartare
ja ska fixa så hon kan bli medlem här,för att man får all hjälp man kan få här.Japp ja slant lite då hahaha:),men ja ska hälsa henne detta:)

Dansken

Sök