ah tackat för tipsen .. ja där e väll runt 30 grader,. om det är i skuggan vet ja inte ... kan du några gryma uteställe?... hörde att "castel" och "grabbarna grus" lr va det hette.. skulle va bra
http://sv.ayianapa.nu/ kan vara ett tips. ayianapa lounge rekommenderar jag som uteställe om det fortfarande finns kvar. Deras event är också att rekommendera. speciellt barrundan och partybåten.
ah tackat för tipsen .. ja där e väll runt 30 grader,. om det är i skuggan vet ja inte ... kan du några gryma uteställe?... hörde att "castel" och "grabbarna grus" lr va det hette.. skulle va bra
grabbarna grus är svenskarnas ställe nr1 ananrs finns det barer/Strippklubbar i varenda hörn i centrum massvis med folk överallt...
grabbarna grus är svenskarnas ställe nr1 ananrs finns det barer/Strippklubbar i varenda hörn i centrum massvis med folk överallt...
man åker inte utomlands för att träffa svenskar :c
man åker inte utomlands för att träffa svenskar :c
Åker till Ayia Napa nästa onsdag v 33 DEN 15 AUG!!!! Blir där 1 vecka, bor på 4 stjärnigt hotell med frukost och middag för 2990kr:cool: Ska bli massa röj och en och annan utflykt! Vill dyka bland annat samt utmana en av mina största rädslor, jag är nämligen höjdrädd!
Men vill så gärna prova på Paragliding! Nån som provat detta?
Håll tummarna för vädret bara! Nån som har erfarenheter ifrån Cypern att dela med sig???
Åker Med min Underbara sambo till Turkiet/Alanya på söndag till den 26 med All Inclusive:cool:
Specifikation All Inclusive - Frukost, lunch och middag - Obegränsat med förfriskningar, lokala drinkar och öl 10.00-01.00 - Snacks 12.30-16.00 - Eftermiddagste och kakor 16.30-17.30 - Sportaktiviteter (ej motordriven vattensport) - Underhållning och miniklubb
håller med maizer. helt underbart i croatien.. speciellt i rovinj.
Vet inte riktigt vart det ligger då jag inte varit där. Jag rekommenderar trogir som ligger tre mik norr om split. Split är ju stora turistorten men jag tycker verkligen inte om den staden. Trogir har verkligen allt, så underbart mysigt där. Liten småstad med mkt kaféer