mds kondning 2 farad var sitter remoten?

bjornebrygg
6 augusti 2007 · 253 Inlägg

hejhej jag undrar om någon vill hjälpa mej hur man kopplar in kondensator jag vet inte hur man kopplar till remoten smilebig_smile

Drönirettab
6 augusti 2007 · 21 761 Inlägg

Man kopplar inte remotekabel till kondensatorn, det är bara plus och minus som ska kopplas.

Berra_
6 augusti 2007 · 82 Inlägg

Du kopplar remoten tills steget/ el-antenn. Men smidigast är ju remoten på stereon för då startar steget samtidigt. När steget behöver ström levererar kondensatorn det. Vill den inte ha ström levererar den inget typ..smile

Herr_Talladega V.I.P
6 augusti 2007 · 286 Inlägg

Jag tror bjornebrygg menar remoten till voltmätaren. Vissa har remote vissa inte...

Drönirettab
6 augusti 2007 · 21 761 Inlägg

Aha, på det sättet. Har kollat lite på nätet och hittade en manual till en konding. www.budpak.com/PowercapInstructions.pdf

Om det finns en remoteanslutning på displayen så kan den lämpligen kopplas till stegets remote, då startar displayen när steget går igång. Om det inte finns en remoteanslutning på displayen så kommer den automatiskt att gå igång så fort sakerna börjar dra lite ström.

bjornebrygg
6 augusti 2007 · 253 Inlägg

den där manualen Drönirettab skickade fick jag med kodingen men jag hittar fan ingen remote utgång men det ska vara en remote till den men men får väl kika lite mer ^^ jobbigt

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang