Borde man inte kunna skriva till LFS killarna och fråga om man kan få rabbat om man är medlem på garaget.org - nån slags rabatt kod. Av alla 50000 medlemmar så lär det ju vara några st som tänker köpa. Det kanske dom nappar på om nån av er som ska köpa orkar skriva och fråga.
Har GARAGET-servern blivit en plats för seriös körning nu eller? Verkar ju vara lagt in en massa restriktioner om man är idle eller kör åt fel håll. Är ju bara en massa folk som blir sura om man lägger lite lakrits numera... Helt värdelöst. Vill jag köra som folk far jag på ica... Nämen, vafan? Vad är det som hänt?
"Blir less på folk som tror att kött växer på träd."
Har GARAGET-servern blivit en plats för seriös körning nu eller? Verkar ju vara lagt in en massa restriktioner om man är idle eller kör åt fel håll. Är ju bara en massa folk som blir sura om man lägger lite lakrits numera... Helt värdelöst. Vill jag köra som folk far jag på ica... Nämen, vafan? Vad är det som hänt?
Oseriös körning på GARAGET-servern och seriöst på GARAGET2. Så du får lägga hur mkt lakrits du vill på den förstnämnda servern. Har dem nåt emot det så finns GARAGET2.
Oseriös körning på GARAGET-servern och seriöst på GARAGET2. Så du får lägga hur mkt lakrits du vill på den förstnämnda servern. Har dem nåt emot det så finns GARAGET2.
Synd bara att den ena servern verkar ligga nere för det mesta... Nog för att det kan va kul att leka lite runt banan ibland, men att få möte mitt i en kurva i 150 blås är inget man varken vill på riktigt eller i ett spel. Iaf inte jag
Mindre roligt att jag blir utslängd hela tiden utan anledning, är det servern som strular eller är det någon som kastar ut mig av någon anledning? Jag har då inte krockat med någon eller kört oseriöst iaf. Driftar om någon undrar över det.
tjoo. skoj spel det där . ibland känns det som att bilen går sönder. typ får för sig att sladda hejdlöst på rakor osv. jag antar att man ska söka upp depån då, men hur reparerar man bilen? pusss