Nu har jag en gång för alla raderat mina bilar (5st) från gorg. Kändes lite av en befrielse att slippa bry sig om alla bottenbetyg och tveksamma kommentarer som man får. Nu kan jag skriva vad jag vill på forumet och skriva vad jag tycker och tänker i andras kommentarer UTAN att få en massa skitbetyg haglande över en. Känns rätt bra.
Nu är det inte så att jag haft en massa skrotbilar på gorg direkt, rösterna på bruksbilarna sket jag rätt skapligt i men att "straffas" av andra som är avundsjuka eller inte delar min åsikt i något ämne när man har en bil i toppskick och man lagt massor av timmar (tusen tals) och pengar (hundratusen tals) på SUGER verkligen stenhårt.
När det är möjligt att lägga in bilar och välja bort röstning är jag på igen. Tills dess är jag med utan att ha bilar reggade. Kunde iofs haft kvar morsans Saab 92 -48 men den åkte med av bara farten.
Visst är jag löjlig kanske men uppenbarligen finns det folk som är ännu löjligare...
Nu ska jag ut och pyssla med Mustangen igen, har ju semester ännu...
Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Det är inte så att ni själva röstar straff 1:or för andras åsikter..? Personligen skulle jag aldrig få för mig nått så dumt. Man röstar väl på om bilen är tilltalande inte ägaren
Det är just att om jag skrev att "jag anser inte att det är okej att regga bilen på mamma för att få billig försäkring" tex... Efter det fick man tvåor. Det röstades inte på BILEN utan på vad man tyckte om det jag skrev mao. Jag hade rätt höga betyg på Mustangen, 4.24 har jag för mig snittet var så det var inte att det var sådant hela tiden.
Kan va att man syns mer när man skriver på forumet. Och då ser folk bilen och då röstar dom på den. Fortafarande inte på din åsikt utan på bilen. Annars kanske den bara ses av mustang entusiaster som röstar högt. Syns den av stora massan så blir det ju ett mer rättvist röstande och därav fick du även 2:or på din bil.
tre moderatorer som går in och hackar! blir inte förvånad!
Chrizz är ledararen sen hakar han små wannabe efter...suck
säger ju bara att vi kollar igenom trådarna.. hackar och hackar vi säger våran åsikt bara jag tycker bara det är synd att man tar bort bilen för att man får 1or då chrizz faktiskt med jämna mellanrum plockar bort 1or från folk som genomskådats medvetet röstar ner folk och då försvinner kanske den där 1an man fick för ett tag sen... så illa är de inte
Kan va att man syns mer när man skriver på forumet. Och då ser folk bilen och då röstar dom på den. Fortafarande inte på din åsikt utan på bilen. Annars kanske den bara ses av mustang entusiaster som röstar högt. Syns den av stora massan så blir det ju ett mer rättvist röstande och därav fick du även 2:or på din bil.
Jo, det är också sant.
Men.... just sambandet, skriva något i forumet låga betyg, inte skriva i forumet höga betyg. Inte helt omöjligt att jag kommer igen senare med nån bil men just nu står jag över. Som jag tidigare skrev har jag ju en egen sida där mina bilar finns att se för de som vill så de blir ju inte osynliga på internet för det.