1972
Sök

Det kändes så SKÖNT!

Kettunen
7 augusti 2007
loudness skrev:
Freddeponken skrev:
tre moderatorer som går in och hackar! blir inte förvånad!

Chrizz är ledararen sen hakar han små wannabe efter...suck

säger ju bara att vi kollar igenom trådarna.. hackar och hackar vi säger våran åsikt bara jag tycker bara det är synd att man tar bort bilen för att man får 1or då chrizz faktiskt med jämna mellanrum plockar bort 1or från folk som genomskådats medvetet röstar ner folk och då försvinner kanske den där 1an man fick för ett tag sen... så illa är de inte

Ok. Men tänk när man hamnar i ett forum där man får alla emot sig i princip och i det forumet röstar minst 30% av dom ner en med 1or.

Better than God \o/
1 886 Inlägg
7 augusti 2007
Trådstartare
Kettunen skrev:
Freddeponken skrev:

Bra sagt!

Nja, vänta nu...

Jag sitter och pratar med dem på IRC med, så det är ingen fara med det.  Välkommna in på #garaget på quakenet och var med i gemenskapen.   big_smile

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

1 926 Inlägg
7 augusti 2007
Men du har själv röstat 41 st ETTOR, .. roll

MrTurbo skrev:
Nu har jag en gång för alla raderat mina bilar (5st) från gorg. Kändes lite av en befrielse att slippa bry sig om alla bottenbetyg och tveksamma kommentarer som man får. Nu kan jag skriva vad jag vill på forumet och skriva vad jag tycker och tänker i andras kommentarer UTAN att få en massa skitbetyg haglande över en. Känns rätt bra.

Nu är det inte så att jag haft en massa skrotbilar på gorg direkt, rösterna på bruksbilarna sket jag rätt skapligt i men att "straffas" av andra som är avundsjuka eller inte delar min åsikt i något ämne när man har en bil i toppskick och man lagt massor av timmar (tusen tals) och pengar (hundratusen tals) på SUGER verkligen stenhårt.

När det är möjligt att lägga in bilar och välja bort röstning är jag på igen. Tills dess är jag med  utan att ha bilar reggade. Kunde iofs haft kvar morsans Saab 92  -48 men den åkte med av bara farten.

Visst är jag löjlig kanske men uppenbarligen finns det folk som är ännu löjligare... 

Nu ska jag ut och pyssla med Mustangen igen, har ju semester ännu...  smile

4 554 Inlägg
7 augusti 2007
Kettunen skrev:
loudness skrev:
Freddeponken skrev:

säger ju bara att vi kollar igenom trådarna.. hackar och hackar vi säger våran åsikt bara jag tycker bara det är synd att man tar bort bilen för att man får 1or då chrizz faktiskt med jämna mellanrum plockar bort 1or från folk som genomskådats medvetet röstar ner folk och då försvinner kanske den där 1an man fick för ett tag sen... så illa är de inte

Ok. Men tänk när man hamnar i ett forum där man får alla emot sig i princip och i det forumet röstar minst 30% av dom ner en med 1or.

måste ju finnas en ganska rejäl åsikt om ett känslig ämne för att få alla emot sig.. tycker inte sånna diskussioner förekommer speciellt ofta.. sen kan man välja sina ord så det inte upplevs lika kränkande

DFFL
9 020 Inlägg
7 augusti 2007
Så har jag också gjort.
Visar upp några bilder i "Mina fordon" istället.
Slippa ettorna iallafall, men de dryga kommentarerna kommer man inte undan.

Och detta bara för att jag inte gillar volvo.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Kettunen
7 augusti 2007
loudness skrev:
Kettunen skrev:
loudness skrev:

måste ju finnas en ganska rejäl åsikt om ett känslig ämne för att få alla emot sig.. tycker inte sånna diskussioner förekommer speciellt ofta.. sen kan man välja sina ord så det inte upplevs lika kränkande

Det förekommer inte så ofta nej men dom finns ju.
Menmen strunt samma nu smile

4 554 Inlägg
7 augusti 2007
FireTraXX skrev:
Så har jag också gjort.

jojo men är de så konstigt du får dåliga kommentarer med den signaturen "Att äga en volvo är som att sätta på sin mormor." och anti-volvo nder din avatar?

Kettunen
7 augusti 2007
FireTraXX skrev:
Så har jag också gjort.

Du hade la en Audi A4 va tongue ????

4 571 Inlägg
7 augusti 2007
Freddeponken skrev:

Hackar och hackar, alla har väll rätt till en åsikt även du, även om dina inlägg inte alltid är så vänliga.

Förstår faktiskt inte varför vissa plockar bort bilarna bara för rösterna dom får inte är till belåtenhet.
Det är ju knappast så man ligger sömnlös om nätterna och ångrar ett foruminlägg som lett till 3st 1'or?

Jag ser hellre att folk skriver att man gjort ett bra jobb än att få en anonym 5'a eller är jag ensam om den tanken?

DFFL
9 020 Inlägg
7 augusti 2007
loudness skrev:
FireTraXX skrev:
Så har jag också gjort.

jojo men är de så konstigt du får dåliga kommentarer med den signaturen "Att äga en volvo är som att sätta på sin mormor." och anti-volvo nder din avatar?

Det har tillkommit efteråt ju.
P.g.a. 740-barnens kommentarer.

@Kettunen:
Jepp big_smile
Senast redigerat av FireTraXX (7 augusti 2007)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Better than God \o/
1 886 Inlägg
7 augusti 2007
Trådstartare
Asså, detta var ju inte lite urspårat...

Jag skulle tagit med det i bloggen istället.

Det är okej att låsa tråden, jag tänkte inte starta en mobb. HAr INGET emot vare sig chrizz eller moderatorerna då jag "känner" dem via IRC.

En sådan här typ av tråd var jag INTE ute efter asså. Gorg är en mycket bra sida, det är vissa besökare som missköter det bara...
Senast redigerat av MrTurbo (7 augusti 2007)

9 108 Inlägg
7 augusti 2007
MrTurbo skrev:
Nu kan jag skriva vad jag vill på forumet och skriva vad jag tycker och tänker i andras kommentarer UTAN att få en massa skitbetyg haglande över en. Känns rätt bra.

Eller så skriver du vad du tycker och tänker och skiter i vad folk röstar? smile

DFFL
9 020 Inlägg
7 augusti 2007
MilleN skrev:
MrTurbo skrev:
Nu kan jag skriva vad jag vill på forumet och skriva vad jag tycker och tänker i andras kommentarer UTAN att få en massa skitbetyg haglande över en. Känns rätt bra.

Eller så skriver du vad du tycker och tänker och skiter i vad folk röstar? smile

Vad gör då röstfunktionen för nytta?

Russel Crowe, Gladiator.

FreddeK
7 augusti 2007
Izual skrev:
Freddeponken skrev:

Hackar och hackar, alla har väll rätt till en åsikt även du, även om dina inlägg inte alltid är så vänliga.

Förstår faktiskt inte varför vissa plockar bort bilarna bara för rösterna dom får inte är till belåtenhet.
Det är ju knappast så man ligger sömnlös om nätterna och ångrar ett foruminlägg som lett till 3st 1'or?

Jag ser hellre att folk skriver att man gjort ett bra jobb än att få en anonym 5'a eller är jag ensam om den tanken?

¨

Jo jag håller med dig!

Men nu var det ju såhär att på den första sidan av denna tråd så skrec Chrizz...sen skrev alla efter...jag håller med chrizz...bla bla bla...men ingen sa varför och vad chrizz skrev var ju bara att det var löjligt etc.

Men nu kom du med ett svar och det är BRA!

Administratör
11 968 Inlägg
7 augusti 2007
Freddeponken skrev:

Vad är ditt problem herr Fredde? Är du bitter på något? Tycker var och vartannat inlägg från din sida är genomsyrat av bitterhet, inte minst emot mig och moderatorerna. Längtar du efter att bli moderator själv men är ledsen för att du inte blir det eller vad är det frågan om?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Moderator+
1 081 Inlägg
7 augusti 2007
Freddeponken skrev:
Jo jag håller med dig!

Men nu var det ju såhär att på den första sidan av denna tråd så skrec Chrizz...sen skrev alla efter...jag håller med chrizz...bla bla bla...men ingen sa varför och vad chrizz skrev var ju bara att det var löjligt etc.

Så alla svar måste vara långa och utförliga för att inte bara vara en wannabe till någon? Du har ju din egen fanclub som gjorde precis likadant i denna tråd.

Fö hade jag tråden uppe och skrev ett inlägg utan att veta att Chrizz hade yttrat sig i frågan, jag glömde även att jag inte har rätt till en åsikt om en annan moderator eller administratör redan har yttrat sig.

Vem jag?

FreddeK
7 augusti 2007
chrizz skrev:
Freddeponken skrev:

Vad är ditt problem herr Fredde? Är du bitter på något? Tycker var och vartannat inlägg från din sida är genomsyrat av bitterhet, inte minst emot mig och moderatorerna. Längtar du efter att bli moderator själv men är ledsen för att du inte blir det eller vad är det frågan om?

Haha nej jag vill inte bli moderator!

men bra att ni hänger ihop=) puss å kram!

Jag e inte bitter!

FreddeK
7 augusti 2007
Redbull skrev:
Freddeponken skrev:
Jo jag håller med dig!

Så alla svar måste vara långa och utförliga för att inte bara vara en wannabe till någon? Du har ju din egen fanclub som gjorde precis likadant i denna tråd.

Fö hade jag tråden uppe och skrev ett inlägg utan att veta att Chrizz hade yttrat sig i frågan, jag glömde även att jag inte har rätt till en åsikt om en annan moderator eller administratör redan har yttrat sig.

jag kan inte svara för vad någon annan säger.

Administratör
11 968 Inlägg
7 augusti 2007
Freddeponken skrev:
Redbull skrev:
Freddeponken skrev:
Jo jag håller med dig!

jag kan inte svara för vad någon annan säger.

Men det kan jag eller någon annan moderator? Du säger emot dig själv nu...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Better than God \o/
1 886 Inlägg
7 augusti 2007
Trådstartare
Izual skrev:

Ja precis!

(hum Sveg? http://www.saab4fun.com/sveg/index.htm )

Sorry att jag drog igång detta, var inte min mening. Det är ingen stor sak för mig egentligen, då jag har egna möjligheter att visa min bil på nätet. Så detta känns som en storm i ett vattenglas för mig.
Senast redigerat av MrTurbo (7 augusti 2007)

Sök