6702
Sök

Rekondfirma i Uppsala?

2 Inlägg
9 augusti 2007
Trådstartare
Hittade denna rekondfirma i sthlm, solna, på zatzy.com´s forum.

http://www.automemo.se/

Dock lite skeptisk till det billiga priset smile

Helrekond
---------------
Extra noggrann handtvätt (alltid vid polering, stark avfettning!), motortvätt, dörrfalsar och trösklar, gummimattor, invändig rengöring och dammsugning samt fönsterputs. Polering av lack, genomgång av lack med oscillerande maskin för att undvika eventuella polerrosor, vaxning med maskin, däckglans, genomgång av yttre plastdealjer och en sista överblick och fönsterputs (yttre)
Pris från 1500
--------------

Någon som har testat denna rekondfirma?

Ps. interiösrekond det kan man ju fixa själv men yttre krävs lite skills så då vill jag hellst lämna in den för att få en person med rätt grejjer och x antal vaxningar i nacken att göra jobbet Ds.

Givetvis vill man ju komma undan så billigt som möjlig men om priset gör så att jobbet ger dåligt resultat så kan jag hoppa upp några pinnhål i pris wink

Någon som vet en bra rekond firma eller person med skills i uppsala trakten?

Mvh
Mattias
Senast redigerat av Armane (9 augusti 2007)

1 Inlägg
9 augusti 2007
Har haft min bil hos en kille som jag känner lite smått och är väldigt nöjd med resultatet. Han verkar väldigt duktig och pedantisk. Han använder Lahega produkter och vad jag förstår någon ny lackförsegling som visst ska vara kanon enligt honom, kan inte så mycket själv om detta så jag litar på honom i den frågan.

Han heter Perra (tel. 070-3339000) och håller till på Danmarksgatan (mitt emot Scan). Han har en lokal bredvid Danmarks Bilservice, gå in till bilservicen och fråga efter Perra (De har samma ingång men två skilda företag).

Mvh Nicke

2 Inlägg
9 augusti 2007
Trådstartare
Tack för tipset!

Ska ta ett snack med honom nästa vecka .. återkommer med ett pm till dig sen

Mvh
Mattias

Sök