Men tänkte vill ha lite ballare ljud som ja har i datorn å i vardags rummet (iaf lite bättre)
Så tänkte ja att man kanske kan koppla in vanliga datahögtalare (2,1) i tvn, men då är frågan måste man koppla in ljudet i datorn eller kan man koppla så här:
jag är övertygad om att det ska funka en liten rekomendation bara..varför inte köpa grejerna på samma ställe...netonnet har ju liknande ljudsystem, siba har liknande adaptrar
jag är övertygad om att det ska funka en liten rekomendation bara..varför inte köpa grejerna på samma ställe...netonnet har ju liknande ljudsystem, siba har liknande adaptrar
sant kollade bara runt lite dock så bor jag nära både siba och netonet typ bara 2 km till dom butikerna å mellan dom så är det kanske 200 m så ska bara gå på pris om det e same same liksom ^^
jag tycker det ser ut att funka iaf, men bäst är ju alltid att köpa en "riktig" hemma bio enligt mig.
Jo men har inte råd ska snart fixa bilen igentligen men fick ett spontan köp idag så måse hålla ner pengarna så jag kan börja med bilen i planerad tid ändå