Jag har redan väldans snygga fälgar på min bil men eftersom alla andra tvunget skall ha likadana så "måste" jag byta. Det är inget kul när det finns tre näst intill IDENTISKA bilar i inom en kilometer. Så nu klurar jag på att skaffa andra fälgar till min, vägrar bli en i mängden! Så ser det ut nu. Det jag vill ha är kromade fälgar på 17". Någon som har några tips på fälgar som kan bli snyggt?
Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
fråga 1: varför har du inte bilen upplagd på garaget? fråga 2: hur stora har du nu?
själv gillar jag inte jänkare som har för stora fälgar. men 17 kanske kan passa. är ju bara att googla på 17" fälg på blocket eller på google så kommer du ju hitta ett gäng fälgar.
fråga 1: varför har du inte bilen upplagd på garaget?
Har haft men av div anledningar tog jag bort men kanske den kommer upp igen. www.mustangpower.se annars.
tecman skrev:
fråga 2: hur stora har du nu?
15"
tecman skrev:
själv gillar jag inte jänkare som har för stora fälgar. men 17 kanske kan passa. är ju bara att googla på 17" fälg på blocket eller på google så kommer du ju hitta ett gäng fälgar.
Samma här. 17" är absolut max, ev kan det bli 16" med men lite tuffare fälgar finns ofta inte mindre än 17"...
Senast redigerat av MrTurbo (18 augusti 2007)
Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)