122 mille ..vad skulle du göra?

M1cha
12 oktober 2005 · 645 Inlägg

Markus_C skrev:
Själv skulle jag nog sett till att hitta folk som skulle kunna få pengarna att växa. För att ska man kunna leva ett flådigt liv så behövs det mer pengar än 122. Tänk bara hur dyrt det skulle vara att försäkra det dyra huset och garaget. Sen ska man ha vakter, vaktmästare, kokerska, städare, massör, personlig tränare mm. Det blir en del fasta avgifter.

Man behöver inte allt det där, det enda man behöver är ett STORT hus med ett STORT garage. Dessutom kan man öppna eget och kanske tjäna lite i slutändan wink

Toyota Supra MKIV Euro-spec 6spd "Vänsterstyrd" (1994)
Toyota Scion xB "Skokartongen" (2004)
toycrew
8 november 2005 · 97 Inlägg

En råpolerad opel corsa SWING med stora 1,4 liters motorn.

Maniac__870 TP Performance
8 november 2005 · 113 Inlägg

skaffa ett roligt trim och styling projekt...... och kanske ett riktigt garage... sedan hade jag skruvat hela nätterna...... hehehhe eller kanske flytta ner till usa... där e väl allt lite mer uppskruvat.... ha de

Han som ingen turbo har, han får åka utan bar!
TP Performance.
michael561 Rekondare
8 november 2005 · 289 Inlägg

toycrew skrev:
En råpolerad opel corsa SWING med stora 1,4 liters motorn.

Här slår vi verkligen på stort big_smile
Skulle nog själv ta en astra med 2.0 liters motorn, man vill ju inte vara för flashig wink

BMW 530iA
Audi 100 2,0E
Maizer
8 november 2005 ·

bmw750 skrev:
hade jag fått välja, hade jag nog allt gjort nåt i hästeväg, typ 1600HK i en golf eller nåt i den stilen, o kört ihjäl mig lycklig... he he smile

Sådär säger jag också, ska jag dö i förtid ska det fan va under bilfärd så jag kan dö när jag hade roligt!big_smile

Malmoe SSS -12
8 november 2005 · 3 217 Inlägg

Åkte inte han killen in på psyk, tror att han blev folkskygg eftersom att han trodde att alla kände till hans rikedom...

Kan vara en skröna, men jag vet att han sitter inne på psyk nu iallafall tongue Jag menar, bättre hotell än så finns väl?

Annars hade jag spenderat som en kung, serverat groggluder och gjort mig kung i VIP:en på vartenda klubb tongue

Eller så hade jag startat ett företag smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
m-lowet
8 november 2005 · 253 Inlägg

Jadu jag skulle nog köpe mig lite bilar å andra "leksaker" smile typ
900hk Vielside Supran Mclaren-Mercan, Förlängd Hummer H2, Kanske nån Evo IX, Skyline R35 och en Evo åt brorsan me!! Typ de bilarna plus nån vattenskoter, båt, snöskoter, Yamaha Raptor 660cc, husaberg motard, Ktm Cross och en Benelli åt flickvännen!! och en bensin station är ju aldrig fel till alla dessa "leksaker"  smile 

              //Martin

Dalsland......Varför trängas?
krook
8 november 2005 · 3 Inlägg

lowriider17 skrev:
Jadu jag skulle nog köpe mig lite bilar å andra "leksaker" smile typ
900hk Vielside Supran Mclaren-Mercan, Förlängd Hummer H2, Kanske nån Evo IX, Skyline R35 och en Evo åt brorsan me!! Typ de bilarna plus nån vattenskoter, båt, snöskoter, Yamaha Raptor 660cc, husaberg motard, Ktm Cross och en Benelli åt flickvännen!! och en bensin station är ju aldrig fel till alla dessa "leksaker"  smile 

              //Martin

hihi precis samma smak som mig smile  har sj suttit o drömmt , o hade tanken på alal dom sakerna smile

chimmy
15 mars 2006 · 97 Inlägg

en massa "vanliga" bilar o sedan stylat dom så MKT de bara går big_smile
bygget är ju en del av det roliga big_smile
sen hade man väll köpt ett par ruskiga sport bilar också, tex "koenigsegg" (stavning?)
big_smile

live your life as if everyday's gon be your last!!
Mitsubishi Evo 2 "projekt" (1994)
LiLLFiLL3
15 mars 2006 · 1 Inlägg

man köper ju alla modeller av volvo. sen en fet jävla hummer h1

PeppeVectra Peppe Vectra
15 mars 2006 · 1 076 Inlägg

740glidarN skrev:
Ja hadde startat eget, konkurerat ut realcar big_smile

är väl inte så svårt å konkurera ut realcar.

Bara å ta ett lån på 200 tusen å köpa grejjer från polen å hålla bra priser.

Realcars jävla priser ä ju overkliga!

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot
Nissan King Cab Navara "BIG KING" (2006)
DHCA
15 mars 2006 · 68 Inlägg

Se på Bam margera så har ni mej;)

Its times like these that make me say,
Lord if you se me pleace come my way.
Dreamcatcher
15 mars 2006 · 260 Inlägg

ett supergarage. Bugatti Veyron, saleen, pagani zonda, Koeningsegg ccr, Nissan skyline R34. och anställa en snygg brud som kan tvätta dom.

styling har egentligen bara med pengar att göra.
Merca-Hakan
15 mars 2006 · 183 Inlägg

Göra bilen jag har "som ny" istället för att köpa nå nytt rappel.. tongue

Caffe
15 mars 2006 · 1 436 Inlägg

Lägga 500 000 på bil, sedan lika mycket på en annan bil. Sedan feta garaget till dessa två och en vardagsbil för en halvmille till. Sedan en lägenhet som heter duga. En yacht.

Leva på räntan och parta på.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Chrillee House/Trance diggare
15 mars 2006 · 287 Inlägg

Jobbat halvtid/inget alls, från period till period.

Köpt mig en fin bil, men ingen otrolig lyxbil, egen lägenhet/villa ett tag. Sen när man blir äldre bo utomlands på vinterhalvåret och då ha en riktig lyxbil och ett fint hus med pool och liknande sköna grejer, och bara njuta utav livet och göra så mycket roligt och spännande som möjligt.

Är rätt osannolikt att vinna en sån summa pengar så man vet inte riktigt vad man ska ta sig till.

villon
15 mars 2006 · 684 Inlägg

Köpt en volvo 740 turbo -90 byggt om den, köpt en 850 glt byggt om den, en 850 R eller en T5r, En volvo s40 T4 eller en 2,0T kanske en s70 R samt Bmw m3 csl möjligen nya M6 till fassan en villa här i sverige och en i usa eller ngn tropik paradis, framför allt ett stort jävla garage med allt möjligt i som liftar alla sorters verktyg osv.. och en Dodge challenger bara därför att och kanske en ferrari 355. det var allt big_smile

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
Hell
15 mars 2006 · 30 Inlägg

Bara jag som skulle köpt en nissan bluebird???

Ne, Göra som MR. Jackson o köpa mig en egen ö någonstans kanske med lite bilar o inte att förglömma, en hel pall med "MUMS MUMS"



Hell

Gardinstång
Johanromeo155 Såld på Italienare
15 mars 2006 · 579 Inlägg

Hell skrev:
Bara jag som skulle köpt en nissan bluebird???

Ne, Göra som MR. Jackson o köpa mig en egen ö någonstans kanske med lite bilar o inte att förglömma, en hel pall med "MUMS MUMS"



Hell

Först och främst hade jag skattat bort 121 miljoner.
Sen hade jag köpt mig en kass lägenhet och hatat Sverige resten av livet.
Kanske några mums mums också om pengarna räcker. Fast det e klart.. sen e det fastighetsskatt.. Ne blir nog inga mums mums sad

Senast redigerat av Johanromeo155 (15 mars 2006)

Hell
15 mars 2006 · 30 Inlägg

Johanromeo155 skrev:

Hell skrev:
Bara jag som skulle köpt en nissan bluebird???

Ne, Göra som MR. Jackson o köpa mig en egen ö någonstans kanske med lite bilar o inte att förglömma, en hel pall med "MUMS MUMS"



Hell

Först och främst hade jag skattat bort 121 miljoner.
Sen hade jag köpt mig en kass lägenhet och hatat Sverige resten av livet.
Kanske några mums mums också om pengarna räcker. Fast det e klart.. sen e det fastighetsskatt.. Ne blir nog inga mums mums sad

Nu tycker jag att du är lite negativ va wink

Ne, det är den bistra sossesaningen


Hell

Gardinstång
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang