122 mille ..vad skulle du göra?

wiikman
5 oktober 2006 · 165 Inlägg

jag skulle ha gått runt i Söderort och delat ut dom 122 stycken miljonerna till människor som kommer emot

_________
Audi Coupe
2.3 '92
Gislekillen RushRacing.tk
7 oktober 2006 · 278 Inlägg

Flyttat till ett land där tempen aldrig e under 25 grader så man slipper ha vinterkläderna 10 månader per år...

Tengu1969
7 oktober 2006 · 1 396 Inlägg

Köpa ett lager och fylla det med allt från Charger´s till små GTI maskiner!

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT
precision
7 oktober 2006 · 2 652 Inlägg

skulle nog fan skaffa mej ett riktigt lyxigt hus med större garage än själva huset .- med lyftar och allt samt verktyg av högsta kvalite , köpt mej alla bilar som jag vil ha \ även ett par st Mc ,

några valfria bilar till ungen .

och nu vakna jag , sad

twin_cam Smålänning
7 oktober 2006 · 7 877 Inlägg

Jag skulle bygga ett stort hus med hela källaren som verkstad. sen skulle jag köpa en hummer eller dodge ram med smöplog så man kan ta koengseggen till jobbet (måste ju köra med nåt på vintern, och den rostar ju inte) sen skulle jag ha 7 mustangcabbar så man har en för varje dag i veckan och en maybach om man ska ut med polarna. sen skulle jag köpa en maybach till min far me så han blir av med felician. just det. måste ju ha en bruksbil också. det får bli en maybach till, för den andra lär lukta illa om man vart fyllechaffis. sen skulle jag spara de, vad kan det bli, sista 5 - 10 miljonerna på ett räntekonto. kanske 1 mille på aktier.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Emre
7 oktober 2006 · 66 Inlägg

Köpa mark och bygga en drag-strip, med depå såklart wink .....sen en snabb bil för att kunna leka lite där också....En Ford GT kanske?

2jzinside Fartygsingenjör
7 oktober 2006 · 550 Inlägg

Givetvis hade man investerat mycket av pengarna i fastigheter och aktier för övrigt hade man köpt sig ett hus i spanien och med en fin bil.

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
FugitivE BMW Power
7 oktober 2006 · 2 362 Inlägg

jadu, spenderat på massa skit i början antar jag tongue sedan skulle man nog investerat resten smile

BMW, bogsering med wire :/
_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
18 oktober 2006 · 1 123 Inlägg

nimoz skrev:
hejsan ..
ja som frågan lyder ..om ni hadde vunnit 122 miljoner kronor lol
vad hadde ni gjort dåå?...tex  vilken bil hadde ni köpt ???
//nimoz

lätt skulle jag hjälpa barnbyarna i Vietnam för ca:22miller, sen har jag pappa.mamma.en bror en syster, en hel bunt med släktingarna i vietnam.
så pappa 10 mille,brorsan 10mille,syster 10mille, total släktingar(nära)10st de får delar på 5miller.
sen köper jag en lagon fin villa, med 5garager. en för 3000gt, en för supraoch en för 300zx...
sen ska köpa åt mina 4kompisar var sin supra med egen garaget ..de pengarna som bli kvar behåller jag o öppna en import firma som säljer japanska muskel bilar:P
mitt i örebro centralen:P

Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
Murvald Knegare
18 oktober 2006 · 718 Inlägg

Hade köpt en Porsche 911 och satt in FETASTE ljudet i den.. big_smile

William 2009-02-20
atlasswe
18 oktober 2006 · 8 Inlägg

jinxen skrev:
Ferrari f50 Enzo, utan tvekan.

har för mej att man inte får köpa en sån om man inte blir tillfrågad..spelar ingn roll hur mycket pengar du har..kan tänka på någe annat men tror jag har rätt...

Germax
18 oktober 2006 · 12 086 Inlägg

Jag hade köpt massa bilar, ett stort hus, en båt några hojar, feta multimediaprodukter.. nu är vi kanske uppe i 22 mille.. resterande 100 får man väl sätta in på banken =P

Germax
18 oktober 2006 · 12 086 Inlägg

atlasswe skrev:

jinxen skrev:
Ferrari f50 Enzo, utan tvekan.

har för mej att man inte får köpa en sån om man inte blir tillfrågad..spelar ingn roll hur mycket pengar du har..kan tänka på någe annat men tror jag har rätt...

Du va tillexempel tvungen att ha ägt en F40 lr F50 för att få köpa en ny Enzo från Ferrari..
Som sagt ingen vanlig svenssonbil.. och säljer du bilen i vinstintresse får du aldrig mer köpa en ferrari typ =P

_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
19 oktober 2006 · 1 123 Inlägg

JapMax skrev:

atlasswe skrev:

jinxen skrev:
Ferrari f50 Enzo, utan tvekan.

har för mej att man inte får köpa en sån om man inte blir tillfrågad..spelar ingn roll hur mycket pengar du har..kan tänka på någe annat men tror jag har rätt...

Du va tillexempel tvungen att ha ägt en F40 lr F50 för att få köpa en ny Enzo från Ferrari..
Som sagt ingen vanlig svenssonbil.. och säljer du bilen i vinstintresse får du aldrig mer köpa en ferrari typ =P

inge som ha sagt att de skulle  sänka penga till sosbarnbyar när man ändå skulle ha så mkt:P några mille dör man väl inte av när man skulle då vinna på 122mille?tonguetonguetonguetongue

Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
Figgy
21 oktober 2006 · 157 Inlägg

Slutat plugga självklart... Sen så skulle jag köpa en kåk någon stans lite utanför på landet, asfaltera väg dit, bygga garage, införskaffa lite olika roliga fordon och sedan sätta in resten av pengarna på någon schweizisk bank och leva på räntan.

MvH

Senast redigerat av Figgy (21 oktober 2006)

BMW 735i (1996)
Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
22 oktober 2006 · 1 781 Inlägg

jag hade köpt nig en ford mustang shelby gt500, och en original ford GT40 och sen skulle jag köpa massa trim och en fet kåk med fett garage och massa billyftare:D

Team Insane Racing
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang