Vill bara tipsa om min nystartade blogg WAIT (Why Am I Tattooed). Kommer vara inlägg med tatueringar och allt som hör till! Just nystartad men har inlägg på lager så den kommer uppdateras rätt så regelbundet.
Fjortisblogg... Har du koll på sånt så gratulerar. Fick tips om att man kan tjäna pengar på att blogga på nattstad. Har ingen koll utbudet. Inget fel med det? Kostar ju inte läsarna ett dugg. Och det är ju bara för att ha bloggen nånstans, sen om det nu är ''fjortis'' så vetefan, min blogg relaterar inte till det iaf.
Har gjort en liten gaddning så ja tänkte att d kanske är någon som tycker det är roligt och se den... den är verkligen inte klar, kommer bli hela armen med delar och bröte... har nästa tid den 18/5 så om någon är intresserad så kan d ju kanske komma upp fler bilder då? Mvh Bjurra
ska till polaren som har studio i tranås o börja rita upp en cadillac coupe de ville på bröstet i dagarna nu snart dags o göra klart elvis presleys och johnny cashs poträtt på ryggen me
Jag bokade tid för min första tatuering igår, är riktigt nervös! Börjar litet med ett hjärta bakom örat.
Fränt! det kommer gå bra men tror dock att det gör rätt ont bakom örat
Det är det jag är rädd för, men det är det nog värt Kommer kunna klämma sönder pojkvännens hand iallafall så då känns det bättre Men nu längtar jag till lördag, då är det dags!
Jag bokade tid för min första tatuering igår, är riktigt nervös! Börjar litet med ett hjärta bakom örat.
Det är det jag är rädd för, men det är det nog värt Kommer kunna klämma sönder pojkvännens hand iallafall så då känns det bättre Men nu längtar jag till lördag, då är det dags!
Lycka till! Har du väl börjat kommer det bli flera, det kan jag lova.
Lycka till! Har du väl börjat kommer det bli flera, det kan jag lova.
Tack! Det kan jag tänka mig, har redan tänkt ut vad nästa tatuering ska bli