För det första måste jag säga att det är förjävla tråkigt att du måste sitta i en rullstol överhuvudtaget, men du är inne på rätt spår, för ska man sitta i en rullstol ska man sitta i en med stil och det gör du i 2an
För det första måste jag säga att det är förjävla tråkigt att du måste sitta i en rullstol överhuvudtaget, men du är inne på rätt spår, för ska man sitta i en rullstol ska man sitta i en med stil och det gör du i 2an
MVH Jimmy
håller faktiskt med till 100% sen att du måste sitta i rullstol tycker nog alla på gorg är mkt tråkigt men som jag skrev på första sidan så 2an är grym, satsa på den
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
måste bara skriva att alla ni som visar medkänsla och empati, ni ska veta att det värmer och betyder jätte mkt för mig.. nåja då va det sagt.. och jag sj faller närmre och närmre nr 2 jag me.. och ja, jag kmr att få betala hela kalaset sj
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!