6762
Sök

"hetast just nu"

375 Inlägg
29 augusti 2007
Trådstartare
jag fattar inte riktigt det här med "hetast just nu" fönstret här på garaget. Vad är det som avgör? är det dom bilarna som har haft mest besökare under dagen eller? och om det är så, hur fan har det gått till för vissa? Det brukar kunna vara riktiga rosthögar som ligger på listan hmm kan någon förklara för mig wink

Byfåne
368 Inlägg
29 augusti 2007
Dom bilar flest har titta på senaste dygnet.

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
31 augusti 2007
Hetast just nu är Skifs, utan tvekan.

Hörde ni förresten att dom lyft Skifs? Kan det stämma?

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
31 augusti 2007
Skifs? :p

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

358 Inlägg
31 augusti 2007
pUs skrev:
Hetast just nu är Skifs, utan tvekan.

Hörde ni förresten att dom lyft Skifs? Kan det stämma?

förklara dig igen snälla smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
31 augusti 2007
Kan han snacka om hetaste kändisen eller vad det nu är som är i tidningen ibland? ^^

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
31 augusti 2007
aenfors skrev:
jag fattar inte riktigt det här med "hetast just nu" fönstret här på garaget. Vad är det som avgör? är det dom bilarna som har haft mest besökare under dagen eller? och om det är så, hur fan har det gått till för vissa? Det brukar kunna vara riktiga rosthögar som ligger på listan hmm kan någon förklara för mig wink

joo precis, det är hur många besökande bilen har haft det senaste dygnet som avgör... sen att det är rosthöga osv som är med kan ju bero på att folk går in och tittar på den utan att veta från början att det är en rosthög exempelvis utan att dom ser efter att dom varit in och kollat att det är en skrothög... ungefär nått sånt roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

NissanMotorsport
31 augusti 2007
Förstår itne heller att bilarna är kvar i listan 20 minuter efter 00.00.. alltså till 00.20..
så då får dom ännu mer tittare som räknas dagen efter, så då ligger dom på samma plats ändå..

låt andra få chanser också.. och gör så att alla besökare idag rensas prick kl 00.00..

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
31 augusti 2007
för övrigt så har sierran legat etta på den listan en par gånger wink haha big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
31 augusti 2007
Vadå Skifs!? tongue
Jag är nyfiken nu tongue
Senast redigerat av Waho (31 augusti 2007)

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Sök