2526
Sök

Din projekttråd är ännu inte aktiverad som ett projekt på din sida.

Skapa nytt projekt av denna tråd
MitsuNörd
880 Inlägg
16 januari 2008
Eller fattigare...

Beställer du mycke från ExtremPSI ?
Sattsas det på lite bana i sommar annars eller?

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida

623 Inlägg
16 januari 2008
Fan va fint oljelock vill oxå ha...fan man kanske skulle ta å kolla ebay lite mer... smile

nismo

4 670 Inlägg
16 januari 2008
fan va du shoppar.. kanske ska gå in på ebay o se om man hittar något tongue

325 Inlägg
16 januari 2008
snygg oljeskruvkork, definitivt värt det! wink

kevlar_soul
16 januari 2008
Trådstartare
Evolution: Fattigare vet jag inte.. Ser inte anledningen till att behöva betala mer för sakerna än nödvändigt..

Extremepsi är rätt dyra tycker jag, i alla fall när man slår på frakt.. Det blir nog ingen bana för mig.. Är för dålig förare tongue

Rickad och Micke - Tack till er båda och ja för fan gå loss på E-bay! Skit kul=!)

terazzi
16 januari 2008
Trådstartare
Här händer det saker wink så garagets finaste evo 3 ska bli ännu fetare big_smile sweeet..
fina inköp gör du med ju wink kvalite is the shit big_smile
Senast redigerat av terazzi (16 januari 2008)

kevlar_soul
16 januari 2008
Trådstartare
Terazzi: Oj, den värmde!smile Hoppas den blir fet till sommaren! Tackar så mycket, sen får vi se om det är kvalité eller inte tongue

1 072 Inlägg
16 januari 2008
JO mannen lol

Ingen bana..? Du och jag kan köra i egen klass på mantorp lol

Själv råkade mitt löfte om att stanna vid uppgradering om bromsar på Clio´n gå i kras. De råkade fortsätta så nu är det stålflätad slang och race bromsvätska beställt... sad Vilar en förbannelse över mig och bilar asså!!

terazzi
16 januari 2008
Trådstartare
kevlar_soul skrev:
Terazzi: Oj, den värmde!smile Hoppas den blir fet till sommaren! Tackar så mycket, sen får vi se om det är kvalité eller inte tongue

Din e ju det wink
Visade din evo 3 som exempel på hur en fin evo 3 skulle se ut smile
Ja ska bli skoj o se den senare i sommar smile nån planerad träff du ska på?
Lycka till i fortsättningen..håller koll på denna tråden wink

kevlar_soul
16 januari 2008
Trådstartare
Sik: Haha det är som för mig, pengarna bara rullar i ren passion tongue vart köpte du de stålflätade sakerna? Vill också ha tongue

Hehe, är du duktig på bana? Jag vågar inte:P

Terazzi: Oj tack alltså! Verkligen!smile

Det blir flera träffar, ska försöka hinna med så många som möjligt runt om i Sverige.. Blir i alla fall följande:

Elmia
Jap-Meet
Gatebil
Action Meet
Vallåkra

Diverse SCF dagar och så mindre evenemang runt om i i Östergötland.. Skulle vara kul att vinna pris på Jap-Meet tongue men lär behövas mycket för att ha en chans tongue

terazzi
16 januari 2008
Trådstartare
kevlar_soul skrev:
Terazzi: Oj tack alltså! Verkligen!smile

Det blir flera träffar, ska försöka hinna med så många som möjligt runt om i Sverige.. Blir i alla fall följande:

Elmia
Jap-Meet
Gatebil
Action Meet
Vallåkra

Diverse SCF dagar och så mindre evenemang runt om i i Östergötland.. Skulle vara kul att vinna pris på Jap-Meet tongue men lär behövas mycket för att ha en chans tongue

Ska ju med bygga för bana wink o ta din evo vore något big_smile haha..
Låter som en rolig sommar iaf smile
Yeah vallåkra wink trevligt att du kommer ner ti ens trakter..
Senast redigerat av terazzi (16 januari 2008)

kevlar_soul
16 januari 2008
Trådstartare
Terazzi: bara hoppas att gud tycker det är lika roligt och fixar lite schysst väder till oss alla wink

Japp vi lär ses i trakterna då:P

68 Inlägg
16 januari 2008
kevlar_soul skrev:
Terazzi: bara hoppas att gud tycker det är lika roligt och fixar lite schysst väder till oss alla wink

Det är inte gud som kirrar den biten det är TONE

kevlar_soul
17 januari 2008
Trådstartare
Haha låt Tone vara med oss tongue

1 072 Inlägg
17 januari 2008
Du att jag vet inte.. Hålla rätt i kurvorna bara är ju de enda. Saknar dock den riktiga effekten för att hinna med alla i "topp off the line". Men de är ju bara kul att köra.. Du måste ju testa när chanser erbjuds.

Ang slangar så är dom kirrade hos Peansweden.se Köper du slangar eller skivor så får du rabbat på bromsvätska. Han har en fin för 770:- litern tongue

kevlar_soul
17 januari 2008
Trådstartare
Hehe kanske borde pröva då!!smile

Ska kolla med dem om de fixar till en Evo 3:a tongue Men ärligt talat vad gör ett par stålomspunnaslangar för skillnad?

1 072 Inlägg
17 januari 2008
Han har. från 700:- till 1500:- runt om. Slangarna expanderar som sitter orginal vid inbromsning. Stålflätad gör inte det och ger bättre broms respons. Oljan har en högre kokpunkt vilket innebär att bromsarna inte mattas ner lika fort.

Om du har kört hårt och bromsat mycket så märker du att bromsarna inte tar tillslut. Då är oljan färdig smile Men du skulle nog försöka med att uppgradera skivor/belägg oxå då..

kevlar_soul
17 januari 2008
Trådstartare
Sik: Ok tack för svaren!smile

Har ju en fin uppsättning EBC Red Stuff belägg liggandes till bilen=) skivorna kommer förbli original, kommer dock att slitza dem!smile Får se om jag köper slangar också..

Nu blir det inga mer köp på ett bra tag. Nu ska katten, huven och fronten på. Sen ska gaveln på kylaren lagas, sne blir det fan i mig en fin REG!

1 072 Inlägg
17 januari 2008
Nice..

Se bara upp så skivorna inte går sönder för beläggen är välligt vassa. Kan va en idé att köpa skivor senare som håller.. Annars är red stuff vettigt, tänker köpa röda eller gula till bana sen till clion och gröna på gata så man slipper broms gnissel..

kevlar_soul
17 januari 2008
Trådstartare
Ok, låter ju inte helt dumt att byta skivor, men jag kör på de jag har tills de andra börjar ge upp tongue

Sök